0 1 0 0 0 9.07.2012Promocja konsumencka „Men Expert – Twoja X-Tremalna Ekipa” L’Oréal Paris2 lipca L'Oreal Paris rozpoczęła promocję konsumecką marki Men Expert.
1 1 0 0 0 9.07.2012Jurek Owsiak w spocie reklamowym Play (wideo)Rozpoczęła się kampania Play jako sponsora festiwalu Przystanek Woodstock organizowanego przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. W spocie reklamowych Jurek Owsiak, założyciel WOŚP zaprasza na festiwal i zapowiada 4 dni rozmów za darmo w sieci Play.
0 1 0 0 0 9.07.2012Zbigniew Gutkowski nowym ambasadorem marki VolvoZnany polski żeglarz – Zbigniew Gutkowski – został nowym ambasadorem marki Volvo.
0 2 0 0 0 9.07.2012Internetowa kampania lodów: „Zaczaruj 1001 wieczorów z Carte d’Or”Rozpoczęła się internetowa kampania lodów Carte d'Or, prowadzona pod hasłem „Zaczaruj 1001 wieczorów z Carte d’Or”. Akcja promuje nowe produkty z linii Caffe Latte, Cheesecake, Créme Caramel, Straciatella, Orange oraz Strawberry. Kampania potrwa od 18 czerwca do 12 sierpnia.
0 2 0 0 0 9.07.2012Kontynuacja kampanii „WiFi Express” ING Banku Śląskiego – nadmorskie strefy darmowego InternetuING Bank Śląski przygotował dla osób wypoczywających nad polskim morzem strefy darmowego Internetu. Od początku lipca do końca wakacji plażowicze w sześciu nadmorskich kurortach mogą za darmo łączyć się z siecią dzięki zainstalowanym przez ING hotspotom. Akcja jest częścią kampanii ING Banku Śląskiego – „WiFi Express”, promującej internetowe konto Direct.
1 1 0 0 0 9.07.2012Kampania „Rano kawka, wieczorem Żubr” (wideo)5 lipca Kompania Piwowarska rozpoczęła nową kampanię piwa Żubr. Towarzyszy jej hasło „Rano kawka, wieczorem Żubr”. Kampania potrwa do końca października.
0 3 0 0 3 9.07.2012Bankowość mobilna – znak czasu: raportKorzystanie z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych zyskuje w Polsce na popularności. Okazuje się jednak, że polscy internauci stosunkowo rzadko używają tych urządzeń w celach związanych z szeroko pojętą bankowością. Raport Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Mobilny konsument w świecie mobilnej bankowości i mobilnych płatności” prezentuje najważniejsze przyczyny takiego stanu rzeczy.
2 1 0 0 1 9.07.2012Spot „Zostaw mamę” nieetyczny; reklama Braveranu ma być emitowana po 21.00 (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargi dotyczące telewizyjnych reklam biura podróży Funclub „Zostaw mamę, pojedź z nami na wakacje” oraz preparatu na potencję Braveran.
1 6 0 0 1 9.07.2012Rebranding stacji Tele5 (wideo)9 lipca 2012 roku kanał telewizyjny Tele5 zaprezentował swoją nową oprawę graficzną oraz logo. Odświeżony Tele5 to kanał o profilu rozrywkowym, skierowany głównie do mężczyzn, również tych młodszych. Celem rebrandingu było odmłodzenie wizerunku kanału, tworzenie pozytywnych emocji oraz dotarcie do nowych grup docelowych.
1 1 0 0 0 9.07.2012Słoń w lodówce – kampania lodówek Samsung Grand (wideo)„Jak zmieścić słonia w lodówce?” – to główne hasło kampanii promującej najnowsze lodówki Samsung Grand. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach informacyjnych i w kanałach tematycznych (m.in. Polsat, TVN, TVP, TV 4) i zakończy się 6 sierpnia.