Internetowa kampania lodów: „Zaczaruj 1001 wieczorów z Carte d’Or”
  • 0
  • 2
9.07.2012

Internetowa kampania lodów: „Zaczaruj 1001 wieczorów z Carte d’Or”

Rozpoczęła się internetowa kampania lodów Carte d’Or, prowadzona pod hasłem „Zaczaruj 1001 wieczorów z Carte d’Or”. Akcja promuje nowe produkty z linii Caffe Latte, Cheesecake, Créme Caramel, Straciatella, Orange oraz Strawberry. Kampania potrwa od 18 czerwca do 12 sierpnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lipca 2012

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.07.2012

Kontynuacja kampanii „WiFi Express” ING Banku Śląskiego – nadmorskie strefy darmowego Internetu

ING Bank Śląski przygotował dla osób wypoczywających nad polskim morzem strefy darmowego Internetu. Od początku lipca do końca wakacji plażowicze w sześciu nadmorskich kurortach mogą za darmo łączyć się z siecią dzięki zainstalowanym przez ING hotspotom. Akcja jest częścią kampanii ING Banku Śląskiego – „WiFi Express”, promującej internetowe konto Direct.