Słoń w lodówce – kampania lodówek Samsung Grand (wideo)
  • 1
  • 1
9.07.2012

Słoń w lodówce – kampania lodówek Samsung Grand (wideo)

„Jak zmieścić słonia w lodówce?” – to główne hasło kampanii promującej najnowsze lodówki Samsung Grand. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach informacyjnych i w kanałach tematycznych (m.in. Polsat, TVN, TVP, TV 4) i zakończy się 6 sierpnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 lipca 2012

8 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2012

Raport agencji Autentika na temat wizerunku agencji interaktywnych wśród managerów marketingu

Z raportu wynika, że mocnymi stronami agencji interaktywnych zdaniem managerów są: kreatywność, komunikatywność oraz wiedza i doświadczenie pracowników. Niemniej tylko 8% badanych przyznało, że znalezienie budzącej zaufanie agencji interaktywnej jest łatwym zadaniem. Powodem są problemy agencji z utrzymaniem wysokiej jakości świadczonych usług oraz niedostateczny profesjonalizm w działaniu. Raport został przygotowany na podstawie ankiety online, którą wypełniło 61 managerów.

7 lipca 2012