Rebranding stacji Tele5 (wideo)
  • 1
  • 6
9.07.2012

Rebranding stacji Tele5 (wideo)

9 lipca 2012 roku kanał telewizyjny Tele5 zaprezentował swoją nową oprawę graficzną oraz logo. Odświeżony Tele5 to kanał o profilu rozrywkowym, skierowany głównie do mężczyzn, również tych młodszych. Celem rebrandingu było odmłodzenie wizerunku kanału, tworzenie pozytywnych emocji oraz dotarcie do nowych grup docelowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

typograf

12 lat temu

To ma byćczytelny znak?

Przypoiina głównie ruską bukwę 'be'. To już poprzedni był dużo czytelniejszy.

9 lipca 2012

8 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
8.07.2012

Raport agencji Autentika na temat wizerunku agencji interaktywnych wśród managerów marketingu

Z raportu wynika, że mocnymi stronami agencji interaktywnych zdaniem managerów są: kreatywność, komunikatywność oraz wiedza i doświadczenie pracowników. Niemniej tylko 8% badanych przyznało, że znalezienie budzącej zaufanie agencji interaktywnej jest łatwym zadaniem. Powodem są problemy agencji z utrzymaniem wysokiej jakości świadczonych usług oraz niedostateczny profesjonalizm w działaniu. Raport został przygotowany na podstawie ankiety online, którą wypełniło 61 managerów.