5 1 0 0 0 10.07.2012Zasady Cialdiniego w kampanii okien dachowych Dakea (wideo)Na potrzeby kampanii wprowadzającej okna dachowe Dakea na polski rynek stworzono 6 filmów pokazujących techniki sprzedaży opracowane przez psychologa Roberta Cialdiniego. Reklamy będą emitowane nie tylko na rynku polskim, ale również angielskim, czeskim, słowackim, węgierskim i rumuńskim.
6 1 0 0 0 10.07.2012Gdańsk dziękuje zagranicznym kibicom za Euro 2012 (wideo)Biuro Prezydenta ds. Promocji Miasta Gdańska przygotowało 6 spotów, które są podziękowaniem dla kibiców Hiszpanii, Włoch, Irlandii, Niemiec, Chorwacji i Grecji za dobrą zabawę na Euro 2012. Reklamy zostaną przekazane ambasadom tych krajów, polskim ambasadom w tych krajach oraz organizacjom kibicowskim.
0 3 0 0 2 10.07.2012Anna Mucha sprawdzała skuteczność obuwia Reebok EasyToneAnna Mucha zakończyła wyzwanie Reebok EasyTone, które podjęła 12 tygodni temu. Przez ten okres ambasadorka marki nosiła buty EasyTone podczas zwykłych aktywności takich jak praca, spacery, zakupy czy spotkania z przyjaciółmi.
0 1 0 0 0 10.07.2012Radio Track: drugi kwartał 2012 rokuRadio Track to badanie wyników słuchalności polskich rozgłośni radiowych. Przedstawione niżej wyniki dotyczą drugiego kwartału 2012 roku.
0 7 0 0 2 10.07.2012Rządowe infografiki podsumowujące Euro 2012Kancelaria Prezesa Rady Ministrów stworzyła zestaw infografik, podsumowujących mistrzostwa Euro 2012.
1 1 0 0 0 10.07.2012Fanpage Trends: czerwiec 2012Sotrender dostarczył statystyki Fanpage Trends za czerwiec 2012 r.
1 1 0 0 0 10.07.2012Pierwsza w Polsce kampania jednodniowych soczewek kontaktowych Dailies (wideo)„Załóż Dailies na dobry start aktywnego dnia” to hasło pierwszej w Polsce kampanii reklamowej, mającej na celu zachęcenie użytkowników okularów do wypróbowania jednodniowych soczewek kontaktowych.
0 1 0 0 0 9.07.2012Nowy butik badawczo-strategiczny na polskim rynkuButik badawczo-strategiczny Brainlab dołączył do Grupy and More. Firma specjalizuje się w badaniach marketingowych i doradztwie strategicznym. W ofercie znajdą się wszystkie typy badań, zarówno offline, jak i online. Brainlab działać będzie dwutorowo, realizując projekty bezpośrednio dla klientów zewnętrznych, jak również wspierając wiedzą spółki należące do grupy.
2 1 0 0 0 9.07.2012Głos Jarosława Boberka w kontynuacji kampanii reklamowej marki Beko (wideo)Beko rozpoczęło kampanię reklamową, mającą na celu wspieranie segmentu chłodnictwa. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych i w kinach oraz wspierane viralami w internecie. Kampania potrwa do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 9.07.2012Warszawskie Amazonki zadbają o public relationsAgencja Konkret PR wspiera Stowarzyszenie Amazonki Warszawa-Centrum w zakresie działań prowadzonych w ramach jubileuszu 25-lecia organizacji.