Bankowość mobilna – znak czasu: raport
  • 0
  • 3
9.07.2012

Bankowość mobilna – znak czasu: raport

Korzystanie z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych zyskuje w Polsce na popularności. Okazuje się jednak, że polscy internauci stosunkowo rzadko używają tych urządzeń w celach związanych z szeroko pojętą bankowością. Raport Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Mobilny konsument w świecie mobilnej bankowości i mobilnych płatności” prezentuje najważniejsze przyczyny takiego stanu rzeczy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

ksym

12 lat temu

Dlaczego ten artykuł jest tak żenujący????

Po pierwsze to dosyć oczywiste, że ludzie na smartfonach częściej korzystają z internetu. Po drugie raz w artykule autor pisze o korzystaniu z internetu a raz z bankowości co nie jest równoznaczne, bo na smartfonie można korzystać aplikacji bankowej ale o tym autor już nie pisze. Skoro autor podkreśla, że udział smartfonow i telefonów jest po 50% to dlaczego N nie jest takie samo dla obu??? Nie wiem czym się podniecać, ze 8% korzysta z bankowości kilka razy w tygodniu, przecież ważniejsze jest, że korzysta kilka razy w miesiącu, bo bank to nie sklep spożywczy aby kupować chleb codziennie, ludzie robią kilka przelewów i tyle. Widać, ze autor artykułu nie rozumie tematu bankowości elektronicznej i nie zna się na komentowaniu wyników badań i nadaje akcent nie tym wartościom co potrzeba.

Rozwiń komentarze

9 lipca 2012