1 1 0 0 1 11.07.2012Bartosz Kurek i jego młodszy brat w spocie reklamowym Zott Monte (wideo)Polski siatkarz Bartosz Kurek został oficjalnym ambasadorem marki Zott Monte. W reklamie wystąpił razem ze swoim młodszym bratem, Jakubem.
0 2 0 0 0 11.07.2012Dwucyfrowy wzrost globalnych wydatków na reklamę internetowąNa całym świecie wzrosły wydatki na reklamę we wszystkich rodzajach mediów. Reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, internetowa, kinowa oraz zewnętrzna – wszystkie one doświadczyły wzrostu na początku 2012 roku w porównaniu do roku 2011 (3,1%). Wskazują na to wyniki kwartalnego raportu Nielsena Global AdView Pulse.
0 7 0 0 0 11.07.2012Start kampanii społecznej „Ja, motocyklista”12 lipca odbędzie się inauguracja kampanii społecznej „Ja, motocyklista”. Jej celem jest zmiana negatywnego postrzegania kierowców jednośladów przez społeczeństwo oraz zwrócenie uwagi na zagrożenia, jakie niesie ze sobą uleganie stereotypom.
1 1 0 0 0 11.07.2012Jurek Owsiak i Michał Sołtan w spocie reklamowym Carlsberga (wideo)Carlsberg jako oficjalny sponsor festiwalu Przystanek Woodstock 2012 rozpoczął kampanię reklamową, przygotowaną z okazji tego muzycznego wydarzenia. W spocie telewizyjnym z udziałem Jerzego Owsiaka oraz Michała Sołtana (gitarzysty jazzowego grającego w zespole Imagination Quartet) marka zachęca do odwagi w realizacji marzeń.
0 4 0 0 0 11.07.2012Antyalkoholowa kampania społeczna „Pozory mylą, dowód nie”W połowie lipca rozpocznie się kolejna edycja kampanii „Pozory mylą, dowód nie”. Jest to akcja Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce – Browary Polskie, prowadzona od 2009 r. Jej celem jest ograniczenie sprzedaży alkoholu osobom niepełnoletnim oraz przeciwdziałanie spożyciu alkoholu w tej grupie wiekowej.
0 7 0 0 0 11.07.2012Kontynuacja kampanii kapsułek piorących ArielaWejściu kapsułek piorących Ariela na polski rynek towarzyszyła kampania telewizyjna, trwająca od stycznia do czerwca. W lipcu rozpoczęła się druga faza działań, która akcentuje wydajność produktu.
2 1 0 0 0 10.07.2012Międzynarodowa kampania Bacardi Oakheart (wideo)Rozpoczyna się międzynarodowa kampania wizerunkowa nowego produktu w portfolio Bacardi – rumu Bacardi Oakheart. Kampania będzie prowadzona jednocześnie w kilku krajach europejskich, w tym poza Polską w Estonii, Rumunii, Bułgarii, Grecji, Kazachstanie, na Ukrainie, Łotwie i Litwie.
0 1 0 0 0 10.07.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSALESmanago: Monitoruj aktualnych i potencjalnych klientów na swojej stronie WWW oraz automatyzuj marketing i sprzedażCzy wiesz, jak skutecznie można sprzedawać, rozpoznając, którzy potencjalni i aktualni klienci wchodzą na Twoją stronę WWW i czego na niej szukają? W SALESmanago Marketing Automation to zaledwie wstęp do ogromnej gamy możliwości, które przekładają się na wzrost przychodów i rentowności. System wybrali: Rainbow Tours, ESKK, Koło, 6win.pl, Unilogo i ponad 200 małych i średnich firm. Poznaj przykłady użycia >.Artykuł promocyjny
1 1 0 0 0 10.07.2012Kontynuacja kampanii reklamowej ciastek Hit (wideo)Ciastka Hit rozpoczęły kampanię reklamową, w której wykorzystany został ubiegłoroczny spot reklamowy. W reklamie umieszczono 4-sekundową animację 3D, informującą o nowości Hit Choko Sticks.
0 1 0 0 0 10.07.2012Aplikacja Flag Face częścią kampanii promocyjnej brytyjskiego dziennika „Daily Star”Aplikacja Flag Face spotkała się z ogromnym zainteresowaniem w Wielkiej Brytanii. Umożliwia ona wirtualne malowanie twarzy w barwy drużyn narodowych z Europy oraz Ameryki. Multimedialny gadżet został uznany przez „Daily Star” za „must-have” sezonu, stając się częścią kampanii promocyjnej dziennika.