Kontynuacja kampanii kapsułek piorących Ariela
  • 0
  • 7
11.07.2012

Kontynuacja kampanii kapsułek piorących Ariela

Wejściu kapsułek piorących Ariela na polski rynek towarzyszyła kampania telewizyjna, trwająca od stycznia do czerwca. W lipcu rozpoczęła się druga faza działań, która akcentuje wydajność produktu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54794 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 lipca 2012

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
10.07.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

SALESmanago: Monitoruj aktualnych i potencjalnych klientów na swojej stronie WWW oraz automatyzuj marketing i sprzedaż

Czy wiesz, jak skutecznie można sprzedawać, rozpoznając, którzy potencjalni i aktualni klienci wchodzą na Twoją stronę WWW i czego na niej szukają? W SALESmanago Marketing Automation to zaledwie wstęp do ogromnej gamy możliwości, które przekładają się na wzrost przychodów i rentowności. System wybrali: Rainbow Tours, ESKK, Koło, 6win.pl, Unilogo i ponad 200 małych i średnich firm. Poznaj przykłady użycia >.
Artykuł promocyjny