Start kampanii społecznej „Ja, motocyklista”
  • 0
  • 7
11.07.2012

Start kampanii społecznej „Ja, motocyklista”

12 lipca odbędzie się inauguracja kampanii społecznej „Ja, motocyklista”. Jej celem jest zmiana negatywnego postrzegania kierowców jednośladów przez społeczeństwo oraz zwrócenie uwagi na zagrożenia, jakie niesie ze sobą uleganie stereotypom.

W ramach wspólnego projektu Torres-Art oraz Fundacji Jednym Śladem, Dariusz Felis-Obrycki sfotografował ponad 250 motocyklistów. Przed obiektywem aparatu zaprezentowali oni swoje dwa oblicza: schowane pod kaskiem oraz to pokazywane na co dzień.

Fotografie ukazują sylwetki różnych ludzi: lekarzy, handlowców, prawników, księży, a także znanych z mediów polityków, dziennikarzy i aktorów.

Wśród nich są m.in.: Ryszard Kalisz, Krzysztof „Diablo” Włodarczyk, Weronika Marczuk, Przemysław Saleta, Michał i Odeta Figurscy, Bogusław Wołoszański i wielu innych. Wszystkich ich łączy pasja i miłość do motocykli.

Przez miesiąc zdjęcia będzie można oglądać w dwóch miejscach. Część z nich zostanie zaprezentowana w formie wystawy plenerowej przy bramie głównej Uniwersytetu Warszawskiego. Pełną kolekcję zdjęć będzie można natomiast zobaczyć w CH Blue City w Warszawie.

  • 7

11 lipca 2012

Reklama

10 lipca 2012

Reklama