SALESmanago: Monitoruj aktualnych i potencjalnych klientów na swojej stronie WWW oraz automatyzuj marketing i sprzedaż
  • 0
  • 1
10.07.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

SALESmanago: Monitoruj aktualnych i potencjalnych klientów na swojej stronie WWW oraz automatyzuj marketing i sprzedaż

Czy wiesz, jak skutecznie można sprzedawać, rozpoznając, którzy potencjalni i aktualni klienci wchodzą na Twoją stronę WWW i czego na niej szukają? W SALESmanago Marketing Automation to zaledwie wstęp do ogromnej gamy możliwości, które przekładają się na wzrost przychodów i rentowności. System wybrali: Rainbow Tours, ESKK, Koło, 6win.pl, Unilogo i ponad 200 małych i średnich firm. Poznaj przykłady użycia >.
Artykuł promocyjny

SALESmanago to pierwszy w Polsce system marketing automation. W USA z tego typu systemów korzysta już ponad 30% firm. System wnosi zupełnie nową jakość do funkcjonowania działów marketingu i sprzedaży, dając wyjątkowa wiedzę o klientach i możliwości. W marketing automation rozwijamy koncepcję e-mail marketingu i CRM.

Co otrzymujemy w systemie SALESmanago Marketing Automation?

  • monitorowanie kontaktów na stronie WWW po wysyłce zwykłych e-maili z własnej skrzynki pocztowej (Outlook, Thunderbird etc.)
  • monitorowanie kontaktów na własnej stronie po wysyłce newsletterów i e-mailingów
  • automatyzację marketingu i sprzedaży w postaci wysyłania dopasowanych do zainteresowań klienta ofert marketingowych i handlowych w odpowiednim momencie
  • prowadzenie akcji sprzedażowych charakterystycznych dla tego typu systemów:
    • Pipeline Generation – dostarczanie potencjalnych klientów do działu sprzedaży przez dział marketingu
    • Lead Nurturing – automatyczne programy edukacyjne dla potencjalnych klientów zwiększające konwersję sprzedażową
  • scoring klientów i potencjalnych klientów oraz alerty dla działów sprzedaży
  • zarządzanie leadem i sprzedażą oraz automatyzację akcji sprzedażowej

Efekty działania systemu Marketing Automation

  • ponad 50-procentowy wzrost konwersji przy dobrze opracowanym programie Lead Nurturing
  • nawet 100-procentowy wzrost liczby potencjalnych klientów
  • 100-procentowy wzrost wskaźników otwarć e-maili i kliknięć w e-maile
  • wzrost wskaźnika ROMI (Return on Marketing Investment) o 40%

Załóż konto w SALESmanago i korzystaj z systemu bezpłatnie przez 30 dni. Otrzymasz bezpłatne szkolenie z wykorzystania systemu marketing automation.

Wejdź na stronę www.salesmanago.pl >


Artykuł promocyjny

10 lipca 2012