Aplikacja Flag Face częścią kampanii promocyjnej brytyjskiego dziennika „Daily Star” - Marketing przy Kawie
Aplikacja Flag Face częścią kampanii promocyjnej brytyjskiego dziennika „Daily Star”
  • 0
  • 1
10.07.2012

Aplikacja Flag Face częścią kampanii promocyjnej brytyjskiego dziennika „Daily Star”

Aplikacja Flag Face spotkała się z ogromnym zainteresowaniem w Wielkiej Brytanii. Umożliwia ona wirtualne malowanie twarzy w barwy drużyn narodowych z Europy oraz Ameryki. Multimedialny gadżet został uznany przez „Daily Star” za „must-have” sezonu, stając się częścią kampanii promocyjnej dziennika.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56079 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

10 lipca 2012