0 1 0 0 0 7.09.2012Wskaźnik medialności recesji ponownie wzrastaW sierpniu wskaźnik medialności recesji podniósł się o 4,5 proc., osiągając wartość 306 punktów wobec 293 w lipcu. Informacje te, w połączeniu z niepokojącymi danymi płynącymi z polskiej gospodarki, stanowią wyraźne ostrzeżenie przed tym, co najprawdopodobniej czeka nas już jesienią oraz w 2013 roku.
6 3 0 0 4 7.09.2012Dziecko, teść i psychoterapeuta w reklamie Polski Wschodniej (wideo)„Dlaczego nie zainwestowałeś w Polsce Wschodniej?” to kluczowe pytanie kampanii promocyjnej makroregionu Polska Wschodnia, której głównymi bohaterami są: dziecko, teść i psychoterapeuta. Akcja ma zachęcać polskich i zagranicznych przedsiębiorców do inwestowania w tej części kraju.
0 1 0 0 0 7.09.2012„E-commerce w praktyce” rusza jesieniąRoadshow Akademii Empathy powraca w nowej odsłonie. Jesienny rozkład jazdy zakłada konferencje w Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. Start już 17 września. Rejestracja ruszyła.
0 1 0 0 0 7.09.2012Fundacja Anny Dymnej najbardziej angażującą marką na polskim Facebooku (infografika)Raport dotyczący obecności marek na Facebooku, przygotowany przez firmę Socialbakers, jest zestawieniem największych i najbardziej angażujących profili w Polsce. Dane dotyczą sierpnia br.
0 1 0 0 0 7.09.2012„Przebojowi egotycy”, „zdystansowani” – jacy są użytkownicy portali social media?Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Jacy są użytkownicy portali social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami kierują się przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Odpowiedzi na te pytania zawiera raport Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych „Marki w serwisach społecznościowych”.
1 1 0 0 0 6.09.2012Żmijewski w Zamościu reklamuje pożyczkę w Kasach Stefczyka (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Kas Stefczyka pod hasłem „Plany. Marzenia. Pożyczka!”, z udziałem Artura Żmijewskiego. Aktor w scenerii Zamościa zachęca do wzięcia pożyczki w Kasach Stefczyka.
0 1 0 0 3 6.09.2012Kim są użytkownicy smartfonów?Z powodu dużego zainteresowania firm dotarciem do właścicieli smartfonów Acxiom przeprowadził analizę zachowań osób korzystających z tych urządzeń. Badaniem objęto grupę ponad 15 tys. użytkowników telefonów komórkowych.
0 5 0 0 0 6.09.2012„Zobacz moc efektów” – zakończenie kampanii promującej Program Infrastruktura i ŚrodowiskoZakończyła się kampania promująca Program Infrastruktura i Środowisko – największy program współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej, z którego wsparcie otrzymują kluczowe dla rozwoju Polski sektory: transport, środowisko, energetyka, kultura, szkolnictwo wyższe i ochrona zdrowia.
0 1 0 0 0 6.09.2012Zbieranie punktów Payback z Jokerem5 września rozpoczęła się akcja programu Payback – „Sprawdź Jokera. Miliony punktów do zebrania”. Towarzyszą jej działania promocyjne: materiały POS w partnerskich punktach sprzedaży oraz kampania reklamowa w radiu.
0 1 0 0 0 6.09.2012Koncert zespołu w ulubionym pubie – promocja Guinnessa27 września po raz czwarty obchodzony będzie Międzynarodowy Dzień Arthura Guinnessa. Grupa Żywiec, dystrybutor piwa Guinness, przygotowała z tej okazji promocje i wydarzenia muzyczne.