2 7 0 0 0 4.09.2012Pstrąg w kampanii reklamowej (wideo)Niedawno zakończyła się akcja promocyjna „Teraz pstrąg“ – inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych, mająca na celu promocję pstrągów w Polsce. Kampania reklamowa zachęcała do spożywania większej ilości ryb tego gatunku.
0 1 0 0 0 4.09.2012Firma Zycko rozpoczyna współpracę z agencją PRZycko Polska, międzynarodowy dystrybutor rozwiązań IT, rozpoczął współpracę z agencją 38PR. Umowa obejmuje kompleksowe doradztwo z zakresu public relations oraz prowadzenie biura prasowego.
0 1 0 0 0 4.09.2012Agencja InVette przejęła webQ.bizAgencja interaktywna InVette przejęła markę webQ.biz, zajmującą się usługami hostingowymi. Firma webQ.biz działała na rynku od 2008 r.
0 1 0 0 0 4.09.2012Kurs językowy dla fotografa reklam na autobusachZ początkiem roku szkolnego Lang LTC, szkoła językowa i centrum egzaminacyjne Cambridge ESOL, rozpoczyna w Warszawie kampanię reklamową kursów językowych i egzaminów Cambridge English.
0 2 0 0 0 4.09.2012Ile butów rocznie kupują Polacy?Polscy konsumenci przy zakupie obuwia najczęściej kierują się rozsądkiem i kupują tyle par butów, ile rzeczywiście potrzebują – wynika z raportu ARC Rynek i Opinia „Rynek markowego obuwia 2012”.
2 3 0 0 0 4.09.2012„Ucz się języków, a nic Cię nie ominie” – kampania T-Mobile (wideo)5 września T-Mobile rozpoczyna kampanię promocyjną nowej oferty smartfonów, tabletów i laptopów z bezpłatnym multimedialnym kursem językowym.
1 1 0 0 0 3.09.2012Durex z kampanią wirusową (wideo)29 sierpnia wraz z zamieszczeniem spotu na YouTube w kanale Durexu rozpoczęła się internetowa kampania prezerwatyw tej marki.
0 1 0 0 0 3.09.2012Kampania reklamowa Portu Lotniczego Wrocław„Poleć Wrocław” – to hasło pierwszej kampanii reklamowej nowego terminalu portu lotniczego we Wrocławiu. Reklamy będą prezentowane przez najbliższy miesiąc w prasie, radiu, Internecie i na billboardach.
0 1 0 0 4 3.09.2012„Wszystko jest naj” – nowa kampania platformy n3 września ruszyła nowa kampania reklamowa platformy n, pod hasłem: „Wreszcie spełniają się życzenia... i teraz wszystko jest naj!!!”. Kampania obejmuje swoim zasięgiem m.in. telewizję, radio, Internet oraz punkty sprzedaży.
0 1 0 0 0 3.09.2012Wrześniowa kampania Eski RockPrzez wrzesień trwa kampania pod hasłem „Eska Rock w dobrej formie do końca świata”, promująca stację. Działania promocyjne obejmują outdoor, ogólnopolską prasę, kampanię w sieciach kinowych, Internet oraz sponsoring programu Kuby Wojewódzkiego w telewizji TVN.