1 1 0 28.03.2013Kampania programu „Car SOS” (wideo)National Geographic Channel w związku z premierą nowej serii dla fanów motoryzacji – „Car SOS”, która odbędzie się 1 kwietnia, przygotował kampanię reklamową. Program będzie wspierany kampanią telewizyjną na kanałach wchodzących w skład portfolio Fox International Channels, a także w stacjach TVN, TVP, Polsat i TV 4.
0 2 0 28.03.2013Rekolekcje bardziej popularne niż pisanki – badanie IMMInstytut Monitorowania Mediów zbadał popularność haseł związanych z Wielkanocą w Internecie w marcu 2013 r. Wyniki okazały się zaskakujące. Jakie sprawy związane ze świętami frapują internautów najbardziej, a które etapy przygotowań chcą oni po prostu przetrwać?
0 1 0 28.03.2013Animex rozpoczyna współpracę z Albedo MarketingAnimex, eksporter mięsa, nawiązał współpracę z Albedo Marketing. W ramach współpracy agencja przygotowała akcję dla marki Krakus, opierającą się na programie lojalnościowym. Działania prowadzone będą od marca do sierpnia.
0 1 0 28.03.2013Kongres Profesjonalistów Public Relations18 kwietnia w Rzeszowie odbędzie się Kongres Profesjonalistów Public Relations. Organizatorami są Uniwersytet Wrocławski i Newsline.
0 1 0 28.03.2013Facebook Exchange w aktualnościach w wersji komputerowejFacebook rozpoczyna w ograniczonym zakresie test alfa reklam zamieszczanych w aktualnościach za pośrednictwem FBX. Jesienią 2012 r. portal wprowadził usługę Facebook Exchange, dzięki której firmy mogą prezentować reklamy użytkownikom na podstawie przeglądanych stron w witrynie reklamodawcy. Dotychczas reklamodawcy mogli zamieszczać reklamy Facebook Exchange tylko po prawej stronie ekranu Facebooka.
0 1 0 28.03.2013„Viva!” z aplikacją na smartfonyWydawnictwo Edipresse Polska, wydawca dwutygodnika „Viva!”, przygotowało aplikację na smartfony z systemem Android oraz iOS, która pozwala na dostęp do dodatkowych treści w technologii augmented reality (rozszerzonej rzeczywistości). Aplikacja Viva!+ pozwala urządzeniom mobilnym na rozpoznawanie nałożonych na siebie obrazów i dostarczanie dodatkowych treści w formie filmów, animacji lub dźwięków.
0 1 1 28.03.2013PZU szuka agencji social mediaPZU rozpoczyna poszukiwania agencji do obsługi w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. Podmioty zainteresowane uczestnictwem w przetargu mogą zgłaszać się do 7 kwietnia 2013 r.
0 1 1 28.03.2013Link4 z agencją Next w social mediaW marcu Link4 wybrał agencję Next do obsługi w mediach społecznościowych. Do zadań agencji należy tworzenie strategii komunikacji marki w social media, zarządzanie społecznościami na różnych platformach internetowych (m.in. Facebook i Google+), działania na forach, portalach i w blogosferze.
0 2 1 28.03.2013Prezes NC+ odpowiada na negatywne komentarze klientów21 marca zadebiutowała platforma cyfrowa NC+, powstała z połączenia Cyfry+ i N. Na czele przedsięwzięcia stanął Julien Verley, dotychczasowy wiceprezes Grupy Canal+. Oferta nowej platformy wywołała ogromne niezadowolenie wśród dotychczasowych klientów.
1 1 2 28.03.2013Rada Reklamy uznała reklamę T-Mobile za sprzeczną z dobrymi obyczajami (wideo)Rada Reklamy uwzględniła skargi dotyczące reklamy T-Mobile w ramach akcji konsumenckiej Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Stowarzyszenie argumentowało, że spot jest sprzeczny z dobrymi obyczajami, a kampania nie jest prowadzona w poczuciu społecznej odpowiedzialności.