0 1 0 6.08.2013Jakość – satysfakcja – lojalność: konferencja i warsztaty już we wrześniuPTBRiO organizuje 19 i 20 września konferencję i warsztaty poświęcone tematyce satysfakcji, lojalności oraz standardów jakości obsługi klienta. Podczas wydarzenia zostaną przedstawione sprawdzone metody prowadzące do efektywnego powiązania tych wartości ze wzrostem biznesu.
0 1 0 6.08.2013Wakacje z urządzeniami elektronicznymi – badanie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (infografika)Ponad 75% Polaków zabierze ze sobą na urlop przynajmniej jedno urządzenie elektroniczne. Telefon komórkowy (95%), aparat fotograficzny (76%) i laptop (33%) to najpopularniejsi towarzysze letnich podróży – wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych i Samsunga Electronics.
0 2 0 6.08.2013Hypermedia Isobar z misją na MarsaZ okazji rocznicy lądowania Curiosity na Marsie agencja marketingu zintegrowanego Hypermedia Isobar na stronie WWW przygotowała akcję z udziałem łazika kosmicznego. Obecnie rekrutowany jest operator pojazdu.
0 1 0 6.08.201369. rocznica powstania warszawskiego w social media (infografika)69. rocznica powstania warszawskiego była mocno komentowana przez użytkowników mediów społecznościach. Zespół K2 Social przygotował infografikę ilustrującą obecność wątku w mediach społecznościowych.
0 1 0 6.08.2013Jeff Bezos kupił „The Washington Post”Jeff Bezos – CEO Amozona – kupił „The Washington Post” oraz niektóre tytuły z grupy. Stał się właścicielem m.in. „The Gazette Newspapers”, „Fairfax County Times” i „Greater Washington Publishing”.
1 1 0 6.08.2013Conrado Moreno w mobilnej kampanii Loteriady (wideo)Lotto rozpoczyna kampanię mobilną promującą Loteriadę. W działaniach reklamowych wykorzystano bannery oraz rich media wideo. W spocie wystąpił Conrado Moreno, uczestnik m.in. programów Europa da się lubić i Taniec z gwiazdam.
0 1 0 6.08.2013OgilvyOne kupuje Verticurl i rozszerza globalną ofertę marketing automationNależące do holdingu reklamowego WPP OglivyOne nabyło większościowe udziały w Verticurlu – firmie zajmującej się marketing automation.
1 1 0 6.08.2013Toshiba i Intel ratują świat przed kosmitami w interaktywnym serialu „The Power Inside” (wideo)Od 15 sierpnia internauci będą mogli oglądać „The Power Inside” – kolejny interaktywny serial przygotowany przez Toshibę i Intela. Jest to historia o inwazji obcych pasożytów, które wyglądają jak wąsy lub zrośnięte brwi i przejmują kontrolę nad nosicielami. W serialu wystąpi m.in. Harvey Keitel.
0 7 0 6.08.2013Gigantyczne buty stanęły na ulicach PoznaniaW pięciu lokalizacjach Poznania pojawiły się gigantyczne damskie buty. W taki sposób zapowiadane jest otwarcie Poznań City Center.
2 2 1 6.08.2013Bollywoodzka gwiazda w reklamie kręconej w KrakowieKatrina Kaif – bollywoodzka gwiazda znana m.in. z filmu „Ek Tha Tiger” – pojawiła się na początku sierpnia w Krakowie. Aktorka nagrywała reklamę dezodorantu marki Yardley.