1 1 0 0 0 7.12.2012„Pieniądze są tak blisko” – kampania Invest Banku (wideo)Invest Bank rozpoczął kolejną odsłonę kampanii reklamowej kredytu gotówkowego, pod hasłem „Pieniądze są tak blisko”. Motyw wykorzystany w kreacji promującej ten produkt to latarnia morska – symbol bliskiej i bezpiecznej przystani.
1 1 0 0 0 7.12.2012Świąteczny spot Vita Buerlecithinu (wideo)7 grudnia rozpoczęła się telewizyjna kampania preparatu wzmacniającego Vita Buerlecithin. 20-sekundowy spot reklamowy przedstawia szczęśliwą rodzinę, która wspólnie spędza Wigilię.
0 1 0 0 0 7.12.2012UPC, Złote Myśli i Halens.pl z kampanią retargetinguW grudniu rozpoczynają się długofalowe programy remarketingowe wykorzystujące technologię Vizury, prowadzone dla UPC, Złotych Myśli i Halens.pl. Zastosowanie dobieranych w czasie rzeczywistym bannerów reklamowych z jednoczesnym wykorzystaniem tagów i feedów produktowych ma zwiększyć efektywność kampanii.
0 1 0 0 0 7.12.2012Finał Szlachetnej Paczki7 grudnia kierowca rajdowy Maciej Steinhof otworzył w Krakowie wielki finał akcji charytatywnej Szlachetna Paczka. W ramach tegorocznej akcji wolontariusze przekażą paczki 13 200 potrzebującym rodzinom.
2 1 0 0 0 7.12.2012Przystanki komunikacji miejskiej lekiem na zimową depresję (wideo)Przystanek komunikacji miejskiej, a na nim, zamiast citylightu reklamowego – stosowane w fototerapii lampy, których światło poprawia nastrój. Taką kampanię przeprowadziła w mieście Umeå w północnej Szwecji tamtejsza firma energetyczna.
0 1 0 0 0 6.12.2012FoodCare kupił markę Blow i zainwestuje w jej promocję 12 mln złFoodCare kupił Blow – markę napoju energetycznego, promowanego jako produkt dla kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł w ciągu roku FoodCare planuje ponad trzykrotne zwiększenie udziałów Blow w rynku tego rodzaju napojów. Obok Black Energy Drink i N-Gine jest to trzeci napój energetyczny w portfolio koncernu spożywczego z Zabierzowa.
0 2 0 0 0 6.12.2012„Kontrola śniadaniowa” w kawiarniach Wild Bean CafeTrwa kampania reklamowa wspierająca kolejną odsłonę promocji oferty śniadaniowej w kawiarniach Wild Bean Cafe na stacjach BP. Działania komunikacyjne prowadzone są w radiu, Internecie oraz na urządzeniach mobilnych i nośnikach OOH. Akcja przebiega pod hasłem „Kontrola śniadaniowa”.
1 2 0 0 1 6.12.2012Najpopularniejsze supermarkety w Internecie – wyniki badaniaZdecydowanymi liderami popularności w Internecie (w tym w social media) są: Biedronka, Tesco oraz Lidl. Te trzy marki prowadzą również, jeśli chodzi o wzmianki pochodzące z Facebooka – takie wyniki przynosi raport o sieciowych dyskusjach na temat supermarketów, przygotowany przez Brand24 oraz „Forbesa”.
0 1 0 0 0 6.12.2012Krakuski z nową agencją reklamowąPrzetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Krakuski, należącej do Bahlsen Polska, wygrała agencja Publicis. Działania komunikacyjne będą realizowane od stycznia 2013 roku. Ich celem jest umocnienie wizerunku marki prowadzące do wzrostu sprzedaży produktów. Przetarg rozgrywał się od października 2012 roku.
0 2 0 0 0 6.12.2012Świąteczna kampania firmy KomputronikKomputronik, dystrybutor sprzętu komputerowego oraz operator sklepu internetowego, rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Wymarzone prezenty tylko w Komputronik”. Akcja potrwa do końca grudnia.