FoodCare kupił markę Blow i zainwestuje w jej promocję 12 mln zł
  • 0
  • 1
6.12.2012

FoodCare kupił markę Blow i zainwestuje w jej promocję 12 mln zł

FoodCare kupił Blow – markę napoju energetycznego, promowanego jako produkt dla kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł w ciągu roku FoodCare planuje ponad trzykrotne zwiększenie udziałów Blow w rynku tego rodzaju napojów. Obok Black Energy Drink i N-Gine jest to trzeci napój energetyczny w portfolio koncernu spożywczego z Zabierzowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51870 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 grudnia 2012