Przystanki komunikacji miejskiej lekiem na zimową depresję (wideo) - Marketing przy Kawie
Przystanki komunikacji miejskiej lekiem na zimową depresję (wideo)
  • 2
  • 1
7.12.2012

Przystanki komunikacji miejskiej lekiem na zimową depresję (wideo)

Przystanek komunikacji miejskiej, a na nim, zamiast citylightu reklamowego – stosowane w fototerapii lampy, których światło poprawia nastrój. Taką kampanię przeprowadziła w mieście Umeå w północnej Szwecji tamtejsza firma energetyczna.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55874 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

6 grudnia 2012