Najpopularniejsze supermarkety w Internecie – wyniki badania
  • 1
  • 2
6.12.2012

Najpopularniejsze supermarkety w Internecie – wyniki badania

Zdecydowanymi liderami popularności w Internecie (w tym w social media) są: Biedronka, Tesco oraz Lidl. Te trzy marki prowadzą również, jeśli chodzi o wzmianki pochodzące z Facebooka – takie wyniki przynosi raport o sieciowych dyskusjach na temat supermarketów, przygotowany przez Brand24 oraz „Forbesa”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Janusz Kamieński

11 lat temu

Czy czasem takie badania nie są bez sensu?!?

Witam,
Cóż komu po wynikach badań nie uwzględniających ilości lokalizacji?
Jak można porównywać w bezpośredni sposób ilości wpisów dotyczących marek, które maja po kilkaset sklepów (np. Biedronka) z markami mającymi ich w chwili badania 23 (Auchan). To już znacznie lepiej patrzeć na sprzedaż z metra. Albo wyniki NPS robionego niezależnie dla wszystkich marek przez tą samą firmę.
Z pozdrowieniami

6 grudnia 2012