0 5 0 29.03.2013Koziołek z liściem winogron zamiast genitaliówW Lublinie pojawiły się billboardy przedstawiające herb miasta – koziołka obok kiści winogron na czerwonym tle. W miejscu, w którym powinny znajdować się genitalia koziołka, umieszczono listek winogron. Na plakatach znajduje się również hasło: „Lublin, miasto pozytywnego klimatu wychowawczego”.
0 1 0 29.03.2013Konkurs na projekt witaczy dla ŁodziPrezydent Łodzi ogłasza otwarty konkurs na projekt miejskich witaczy. Przedmiotem konkursu jest opracowanie projektu promocyjno-informacyjnego znaku miasta – charakterystycznego elementu małej architektury, tzw. witacza, który zostanie ustawiony przy drogach wjazdowych do Łodzi (drogi wojewódzkie i krajowe). Termin nadsyłania prac mija 24 czerwca 2013 r. o godz. 16.00.
0 1 0 29.03.2013Pobieraczek.pl zapłaci karę 240 tys. zł za oszukiwanie konsumentówWłaściciele portalu Pobieraczek.pl wprowadzali konsumentów w błąd – Sąd Apelacyjny potwierdził decyzję UOKiK. Utrzymana została również kara finansowa w wysokości blisko 240 tys. zł.
1 1 0 29.03.2013„Kochaj życie”. Kampania napojów Tymbark (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Tymbark. W ramach akcji przygotowano spoty trwające 45, 30 oraz 15 sekund. Reklamę w wersji dwuminutowej będzie można oglądać na kanale YouTube.
1 1 0 29.03.2013Billboard sponsorski marki Goplana (wideo)1 kwietnia rozpoczyna się telewizyjna kampania sponsorska, wspierająca wprowadzenie na rynek cukierków w czekoladzie marki Goplana Torciki. Spot sponsorski będzie towarzyszył emisji najpopularniejszych seriali w ogólnopolskich stacjach grupy TVP.
0 1 0 29.03.2013„Nasze Miasto” rozpoczęło Modową Bitwę Miast28 marca ruszyła Modowa Bitwa Miast, ogólnopolski konkurs serwisu i bezpłatnej gazety „Nasze Miasto”. Jego celem jest wyłonienie „najlepiej ubranego” miasta w Polsce. W szranki staną najlepiej ubrani mieszkańcy aglomeracji śląskiej, Trójmiasta, Warszawy, Poznania, Krakowa, Łodzi, Wrocławia i Lublina.
0 1 0 29.03.2013Grupa Ströer podsumowuje rok 2012 w branży OOHWedług danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej przychody branży OOH w 2012 r. zmniejszyły się o 6,3%. W tym samym czasie udziały rynkowe Grupy Ströer zwiększały się w każdym kwartale w porównaniu do poprzedniego roku, co zaowocowało ich wzrostem w całym roku z ok. 27,5% do ponad 29%.
0 2 0 29.03.2013Zwycięzcy Global Management Challenge Poland 201228 marca odbył się 13. krajowy finał polskiej edycji konkursu Global Management Challenge. Na starcie, w październiku 2012 r., do rywalizacji w konkursie przystąpiło 512 zespołów (ok. 2500 osób). W finale spotkało się już tylko 8 najlepszych drużyn. Wśród nich pracownicy Orange Polska oraz studenci z Warszawy, Krakowa i Wrocławia (sponsorowani przez KPMG, Grupę PZU, Polską Izbę Ubezpieczeń oraz Orange).
1 1 0 28.03.2013Znani Polacy blogują o sile nawyków (wideo)2 kwietnia rusza akcja „Witaj w świecie nawyków”, inspirowana polską premierą światowego bestsellera Charlesa Duhigga „Siła nawyku”. Dziennikarz „New York Timesa” napisał książkę, której sprzedaż wynosi już ponad milion egzemplarzy.
0 1 0 28.03.2013Globalna konferencja „The Future of Crowdsourcing” w WarszawieWarszawa – obok Szanghaju, Kuala Lumpur, Berlina i Amsterdamu – została włączona do prestiżowej grupy miast, w których odbędą się konferencje wchodzące w skład globalnego sympozjum na temat crowdsourcingu. Warszawska edycja konferencji, której organizatorem jest MillionYou, nosić będzie tytuł „The Future of Crowdsourcing“ i odbędzie się 12 kwietnia w Centrum Prasowym Foksal.