1 1 0 0 0 5.12.2012Belgijski śledczy Herkules Poirot przypomina o cyfryzacji (wideo)Rozpoczęła się zimowa odsłona medialna kampanii dotyczącej wprowadzenia w Polsce naziemnej telewizji cyfrowej. Strategia informowania polskich telewidzów o tych zmianach zakłada emisje spotów ogólnie ujmujących temat cyfryzacji, a także filmów dotyczących poszczególnych rejonów kraju, w których będą miały miejsce wyłączenia.
0 4 0 0 0 5.12.2012Raport o marketingu mobilnym „AdReaction 2012”Badanie „AdReaction 2012”, przeprowadzone przez MillwardBrown, zwraca uwagę na formaty reklam mobile, które z powodzeniem mogą wspomóc działania marketingowe. W raporcie badawczym zawarto również opis umiejętnego wykorzystywania innowacji, wyników badań oraz urządzeń mobilnych przez firmy i wydawców w celu budowania marek.
0 1 0 0 0 5.12.2012Trendsetterka.com rozpoczyna współpracę z More PRNa początku grudnia internetowy butik Trendsetterka.com podpisał umowę o współpracy z agencją More PR.
2 1 0 0 0 5.12.2012Marta Żmuda-Trzebiatowska w reklamie perfum Bohoboco (wideo)Marta Żmuda-Trzebiatowska została twarzą perfum Bohoboco. Marka należy do duetu polskich projektantów mody – Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lacha. Oficjalna premiera nowego produktu odbyła się 3 grudnia w butiku Bohoboco w Galerii Mokotów.
1 1 0 0 0 5.12.2012Dwa króliczki w malinowej reklamie Ibum Forte (wideo)3 grudnia rozpoczęła się kampania firmy Hasco-Lek promująca przeciwbólowy i przeciwgorączkowy preparat dla dzieci. Działania reklamowe są prowadzone przede wszystkim w telewizji oraz Internecie.
1 2 0 0 0 5.12.2012Reklama Nivei uznana za nieetyczną (wideo)Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama szamponu do włosów marki Nivea narusza normy Kodeksu Etyki Reklamy i powinna zostać wprowadzona w niej zmiana. Skargę wniosła firma Unilever, producent m.in. szamponów Dove, Clear czy Timotei.
3 1 0 0 0 5.12.2012Artur Żmijewski jako sąsiad państwa Dąbrowskich. Kolejny spot Kas Stefczyka (wideo)3 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa Kas Stefczyka, pod hasłem „Pożyczka 300 – gotowe do odbioru”. W spotach ponownie pojawił się Artur Żmijewski.
0 1 0 0 0 5.12.2012Adobe System z agencją ComPressFirma Adobe Systems, przygotowująca rozwiązania z zakresu marketingu cyfrowego i cyfrowych multimediów, rozpoczęła współpracę z agencją public relations ComPress. W ramach zawartej umowy, ComPress zajmie się kompleksową obsługą Adobe w zakresie public relations oraz mediów społecznościowych.
0 1 0 0 1 5.12.2012Ukazała się książka „Jak kreować marki, które pokocha Pokolenie Y?”Pokolenie Y tworzą ludzie urodzeni w latach 1980–1996, nazywani również Pokoleniem Milenium, Następną Generacją czy Pokoleniem Klapek i iPodów. Niezależnie od tego, jak ich się określi – stanowią oni jedną z największych i najbardziej atrakcyjnych grup docelowych. Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z tego pokolenia.
1 2 0 0 0 5.12.2012Hardkorowy Mikołaj zachęca do wspierania potrzebujących (wideo)3 grudnia już po raz drugi wystartowała akcja charytatywna „Hardkorowa paczka”, której inicjatorem jest Hardkorowy Koksu. W ramach akcji na licytację zostaną wystawione m.in. rękawice do MMA, w których Robert Burneika pokonał Marcina Najmana.