1 1 0 0 0 3.09.2012„Rozmawiasz z kumplami o dupach? Pogadaj o swojej!” – zachęca mężczyzn Fundacja Rak’n’Roll (wideo)Rozpoczyna się edukacyjna kampania Fundacji Rak’n’Roll „Gadaj-badaj”, skierowana do mężczyzn z grupy ryzyka zachorowania na nowotwór prostaty. Ma ona zachęcić ich do otwartych rozmów na temat problemów z prostatą oraz do wykonywania badań profilaktycznych.
0 1 0 0 0 3.09.2012Microsoft wybrał Hill+Knowlton StrategiesW ramach podpisanej umowy agencja będzie odpowiadała za strategiczne doradztwo i realizację działań w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.
0 1 0 0 0 3.09.2012Kikkoman i Tabasco pod opieką agencji PRObsługą komunikacyjną brandów: japońskiego sosu sojowego Kikkoman oraz ostrego sosu Tabasco będzie zajmować się agencja 5tka PR & Marketing Szeptany. Obie marki dystrybuowane są w Polsce przez firmę Develey.
1 1 0 0 0 3.09.2012„Beautiful Story” Reserved – spot z tajemniczą bohaterką wszedł do kin (wideo)31 sierpnia rozpoczęła się czterotygodniowa kampania Reserved „Beautiful Story” na sezon jesień – zima 2012/2013 we wszystkich kinach Cinema City, Imax oraz Helios. Bohaterka filmu reklamowego przedstawiana jest bardzo tajemniczo. „Kim jest ta dziewczyna?” – pyta narrator spotu.
0 4 0 0 0 3.09.2012Lux Med – pierwsza kampania po rebrandinguNa jesień zaplanowana została kampania promocyjno-informacyjna firmy prywatnych usług medycznych Lux Med. Działania są związane z wprowadzeniem nowego logo i zakończeniem procesu integracji kilku sieci medycznych.
1 1 0 0 1 3.09.2012„Co jedzą dzicy?” – rodzinna rozmowa przy stole w spocie Tymbarku (wideo)Ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Tymbark, obejmująca spoty 30- i 15-sekundowe, rozpoczęła się 3 września.
0 4 0 0 0 3.09.2012Felix szuka miejsca dla „młodych paluszków” na rynku3 września rozpoczęła się kampania promocyjna wspierająca wprowadzenie na rynek solonych paluszków marki Felix, kojarzonej dotąd raczej z orzeszkami. Paluszki „młode” oraz „muzyczne” – takie mają być wyróżniki marki, która chce konkurować nawet z dominującym w tej kategorii produktów Lajkonikiem.
0 3 0 0 0 3.09.2012GoldenSubmarine żartobliwie o żebrolajkachAgencja GoldenSubmarine stworzyła humorystyczny generator postów na Facebooka pod adresem Zebralajk.pl. Zdjęcia z tekstami zestawiane są losowo, co nierzadko daje komiczny efekt, ale jednocześnie jest kpiną ze standardowej komunikacji uprawianej przez marki na Facebooku.
2 1 0 0 0 31.08.2012Basiński pokazuje Małego Rycerza w spocie Plusa (wideo)3 września rozpocznie się nowa kampania „Najlepsze smartfony w najlepszych cenach”, która wspiera promocje Plus Abonament i Plus dla Firm.
0 1 0 0 0 31.08.2012Superbrands w nowej odsłonieW plebiscycie Superbrands po raz siódmy wyłonione zostaną najsilniejsze marki w Polsce. Tym razem za pomocą nowej metodologii stworzonej przez firmę doradczą Stratosfera i z nowym partnerem badawczym projektu – GfK Polonia. Z początkiem września rusza badanie konsumenckie – pierwszy etap w procesie selekcji. Ogłoszenie wyników planowane jest na połowę października.