3 3 0 10.04.2013Sceny z kariery Beyoncé w nowym spocie Pepsi (wideo)Pepsi rozpoczęła nową kampanię, odwołującą się do biografii Beyoncé i jej wieloletniej współpracy z marką. To część długofalowej kampanii, w ramach której wizerunek ambasadorki marki będzie można zobaczyć m.in. na puszkach napoju.
0 1 0 10.04.2013Laureaci nagród Impactor 2012Jacek Balicki Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego i Reklamowego, DDB Warszawa – Agencją Reklamową Roku, 27/7PR z tytułem Agencji PR Roku – to niektóre z wyników XV edycji konkursu marketingowego Impactor. Laureatów ogłoszono 9 kwietnia w Warszawie.
0 1 0 10.04.2013Firmy Pkt.pl oraz SentiOne podpisały umowę o współpracyFirma Pkt.pl nawiązała współpracę z SentiOne, poszerzając ofertę o monitoring wizerunku w Internecie.
0 1 0 10.04.2013Rozstrzygnięto przetarg na kampanię promocyjną Warmii i MazurZwycięzcą przetargu na kampanię medialno-wizualną regionu Warmii i Mazur w Polsce i na rynkach zagranicznych jest firma Ecorys Polska.
2 1 0 10.04.2013Blogerzy gotują dania Hannibala (wideo)Kanał telewizyjny AXN Polska promuje swoją najnowszą produkcję – serial „Hannibal”, wykorzystując blogosferę oraz kanał mobilny.
0 1 1 10.04.2013Rafał Królikowski twarzą kampanii Alcovit MedFirma A&D Pharma wprowadza na polski rynek nowy produkt – Alcovit Med. Twarzą kampanii reklamowej został Rafał Królikowski.
0 1 0 10.04.2013Raport „E-commerce w Polsce 2012 w oczach internautów”Gemius przygotował raport o rynku handlu elektronicznego w Polsce na zlecenie E-commerce Polska.
0 1 0 10.04.2013Nowe indeksy i zmienne konsumenckie w Polskich Badaniach CzytelnictwaOd kwietnia poszerzono zakres badania czytelnictwa PBC o zachowania konsumenckie respondentów. Dodano 90 nowych zmiennych z 11 branż obecnych reklamowo w prasie oraz 12 indeksów.
0 1 0 10.04.2013Anna Przybylska zachęca gdynian do uprawiania sportuTrwa kampania „Gdyńskie poruszenie”, która ma zachęcić mieszkańców Gdyni do rekreacyjnego uprawiania sportu.
1 1 0 10.04.2013„Aukcja” – nowy spot Alior Banku (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Alior Banku. Głównym medium będzie telewizja, wspierana komunikacją w Internecie.