0 1 0 0 0 4.10.2012Nominacje dla polskich agencji na 19. Festiwalu Golden Drum2 października w słoweńskim Portorožu rozpoczął się 19. Festiwal Golden Drum, na który przybyło ponad 50 prelegentów z branży kreatywnej, chcących podzielić się z uczestnikami wydarzenia swoimi pomysłami.
0 1 0 0 0 4.10.2012FoodCare rozpoczyna współpracę z nową agencją PRNa początku października firma FoodCare rozpoczęła współpracę z BrandLab. Agencja zajmuje się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi: dba o PR korporacyjny i produktowy marek z portfolio firmy.
0 3 0 0 0 3.10.2012Danonki na codzienne wyprawy – kampaniaPod hasłem „Danonki z łyżeczką. Na codzienne wyprawy” rozpoczęła się kampania Danone’a, która potrwa do połowy października.
0 1 0 0 0 3.10.2012Akcja promocyjna: Allegro przyciąga jak magnesWłaśnie wystartowała pierwsza kampania reklamowa Strefy marek Allegro. Działania reklamowe obejmą przede wszystkim Internet.
0 7 0 0 0 3.10.2012Jak sprawdzamy pocztę elektroniczną? – wyniki raportu „E-mail w biegu”Niemal 24% badanych wykorzystuje do sprawdzania poczty e-mail jednocześnie urządzenia mobilne i stacjonarne – wynika z raportu „E-mail w biegu”, przygotowanego przez firmę GetResponse. Badanie przedstawia najnowsze tendencje i trendy w sposobach sprawdzania poczty e-mail oraz jest barometrem popularności urządzeń mobilnych w Polsce.
0 1 0 0 0 3.10.2012Polska Wschodnia będzie promowana m.in. w Azji i na Bliskim WschodziePolska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych rozstrzygnęła przetarg na realizację części międzynarodowej kampanii promocyjnej makroregionu Polska Wschodnia. Zwycięzcą została agencja Testa Communications, która zajmie się działaniami media relations, events, zakupem powierzchni reklamowych na lotniskach i opracowaniem strony WWW kampanii.
0 2 0 0 0 3.10.2012Kampania „Ciepło dla Krakowa”Rozpoczęła się jesienna kampania programu „Ciepło dla Krakowa” promująca dostawę ciepłej wody użytkowej oraz ogrzewania sieciowego. Partnerami projektu są: Elektrownia Skawina, MPEC, EDF i Ekoplus.
0 1 0 0 0 3.10.2012„IAB Akademia eCommerce”: miliardy w e-commerce czekająE-commerce to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin gospodarki. Polska na tle Europy wyróżnia się najwyższym wskaźnikiem wzrostu wartości tego rynku: w latach 2010–2011 wyniósł on 33,5%. Wartość polskiego rynku e-commerce szacuje się już na 18 mld zł. Warto przyjrzeć się bliżej sprzedaży w Internecie. Dobrą okazją ku temu będzie „IAB Akademia eCommerce”, organizowana przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska 7 i 8 listopada w warszawskim Soho Factory. Do 6 października cena uczestnictwa w konferencji to 300 zł netto.
1 2 0 0 0 3.10.2012Sotrender sprawdził, jak prowadzone są największe profile na polskim FacebookuWykorzystując nowe funkcjonalności systemu, firma sprawdziła, jak prowadzone są największe polskie profile firmowe na Facebooku. Tysiąc największych stron fanowskich pod wieloma względami radzi sobie bardzo dobrze: ustawione są krótkie adresy URL, wypełnione najważniejsze pola formularzy, stosunkowo regularnie ukazują się publikacje, nie widać przypadków rażącego ignorowania aktywności fanów.
0 1 0 0 0 3.10.2012Payleven z agencją PRPayleven, nowa usługa na rynku płatności mobilnych, wybrała agencję PR. Launchem firmy oraz kompleksową obsługą PR zajmie się So what? Communication & Public Relations.