2 1 0 0 1 22.01.2013Lodowa Toyota ważąca 11 ton w Zakopanem (wideo)11-tonowa bryła lodu w kształcie najnowszego modelu samochodu marki Toyota stanęła w centrum Zakopanego. Akcja z lodową rzeźbą Toyoty Auris rozpoczyna cykl rodzinnych premier przewidzianych na 2013 rok. Działania te obliczone są na dotarcie do rodzin wypoczywających zimą w górach.
0 1 0 0 0 22.01.2013Deezer wybrał agencję PR oraz digitalW przetargu na obsługę public relations oraz digital marki Deezer w Polsce zwyciężyły agencje 24/7 PR oraz 24/7 Digital. Globalny serwis streamingu muzycznego powierzył im kompleksową obsługę public relations swojej marki oraz realizację działań interaktywnych.
1 1 0 0 0 22.01.2013Efekty ekspozycji interaktywnego billboardu Nokii w Warszawie (wideo)W październiku 2012 roku Nokia umieściła interaktywny billboard w centrum Warszawy. Instalacja była elementem kampanii promującej telefon Nokia 500.
1 1 0 0 0 22.01.2013Martini z nową kampanią. Każdy jest autorem swojego szczęścia (wideo)„Luck is an attitude” to hasło przewodnie nowej kampanii Martini, prowadzonej od grudnia 2012 roku w telewizji oraz Internecie. Poprzez spoty telewizyjne i kreacje internetowe marka informuje o sponsorowaniu pokazu nowej kolekcji projektanta mody Mariusza Przybylskiego i możliwości wygrania podwójnych zaproszeń wraz z pakietem VIP na to wydarzenie.
0 1 0 0 0 22.01.2013Aplikacje mobilne dla kultury: Culture AppsZaczyna działać Culture Apps – polska agencja, która specjalizuje się wyłącznie w tworzeniu aplikacji mobilnych dla kultury – festiwali, muzeów i galerii, instytucji, a także komercyjnych firm działających w obszarze kultury. Rosnąca w szybkim tempie liczba użytkowników smartfonów sprawia, że aplikacja staje się narzędziem promocji kultury i komunikacji z jej uczestnikami.
0 1 0 0 0 22.01.2013Projekty specjalne Multikino Media pod opieką agencji reklamowejSpółka Multikino Media rozpoczęła współpracę z agencją Youngers, polegającą na wspólnym pozyskiwaniu partnerów i sponsorów do projektów specjalnych realizowanych w sieci kin Multikino oraz na współtworzeniu projektów konkretnych reklamodawców.
0 7 0 0 0 22.01.2013Poczta Polska z nowym logo, identyfikacją wizualną i zmienionym wyglądem placówekPoczta Polska otworzyła modelową placówkę w Warszawie. Wprowadziła w niej nową identyfikację wizualną oraz nowe rozwiązania funkcjonalne. Identyfikacja wizualna poprzez biało-czerwono-żółtą kolorystykę ma nawiązywać do kilkusetletniej tradycji Poczty Polskiej oraz informować o istotnych zmianach, które są obecnie jej udziałem. Wprowadzanie zmian we wszystkich placówkach potrwa kilka lat, a rocznie na ten cel zostanie przeznaczonych od 2 do 6 mln zł.
1 1 0 0 0 22.01.2013Zgłoszenia kandydatów do konkursu „Dobroczyńca Roku 2012” (wideo)Szansę na tytuł Dobroczyńcy Roku mają lokalne i ogólnopolskie przedsiębiorstwa oraz przedstawiciele małych i dużych firm, którzy samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi realizują wartościowe projekty społeczne. Kandydatów do tytułu Dobroczyńca Roku 2012 można zgłaszać tylko do 31 stycznia 2013 r.
0 1 0 0 0 22.01.2013Kampania rekomendacji Lego DuploLego przeprowadza kolejną kampanię rekomendacji. Do wybranych matek i ich dzieci trafiły zabawki z linii Lego Duplo. Mamy wraz ze swoimi pociechami testują klocki i polecają produkty znajomym.
1 1 0 0 0 22.01.2013„Wyobraź sobie dzieciństwo bez rodzinnego domu” – kampania 1% SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)W styczniu Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię zachęcająca do przekazania 1% podatku na rzecz osieroconych i opuszczonych dzieci. Akcję wspiera również ambasadorka Natalia Kukulska, która przekaże swój 1% na rzecz stowarzyszenia.