1 2 0 0 0 4.10.2012Samsung promuje sprzęt komputerowy na World Cyber Games 2012 (wideo)Rozpoczęła się kampania firmy Samsung Polska, promująca produkty rekomendowane na mistrzostwa świata World Cyber Games 2012.
0 3 0 0 0 4.10.2012Najsilniejsze marki świata – ranking „Forbesa”„Forbes” opublikował ranking stu najsilniejszych marek na świecie. Na pierwszym miejscu znalazł się Apple, zaraz za nim Microsoft, a na trzecim miejscu – Coca-Cola.
0 5 0 0 3 4.10.2012Pierwsza w Polsce kampania billboardowa na temat ateizmu1 października rozpoczęła się pierwsza w Polsce kampania billboardowa dotycząca ateizmu. Hasła „Nie zabijam. Nie kradnę. Nie wierzę” oraz „Nie wierzysz w Boga? – Nie jesteś sam” najpierw pojawiły się w Lublinie.
0 3 0 0 0 4.10.2012Interbrand wybrał 100 najlepszych marek rokuNależąca do Omnicom Group firma doradcza Interbrand przygotowała zestawienie stu najlepszych globalnych marek w 2012 r. Na pierwszym miejscu znalazła się Coca-Cola, na drugim Apple, a zaraz za nimi IBM.
0 1 0 0 0 4.10.2012Yelp wchodzi do Polski4 października Yelp, międzynarodowa firma łącząca konsumentów z lokalnymi przedsiębiorstwami, ogłosiła swoją dostępność w Polsce. Polscy konsumenci będą mogli zakładać konta na Yelp.pl, aby dzielić się swoimi opiniami i recenzjami na temat lokalnych firm i usług. W ten sposób marka rozpoczyna ekspansję na Europę Środkową.
0 5 0 0 0 4.10.2012Robert Makłowicz łowcą smaków Tesco4 października w sieci sklepów Tesco pojawiły się produkty sygnowane przez Roberta Makłowicza. Kucharz już nie tylko gotuje, ale także poleca określone produkty oferowane przez Tesco, dlatego akcja odbywać się będzie pod hasłem: „Łowca Smaku powraca”.
0 3 0 0 0 4.10.2012Podsumowanie cyklu konferencji „E-commerce w praktyce” Akademii EmpathyCykl konferencji „E-commerce w praktyce” zgromadził ponad 300 uczestników. W szczytowym okresie na wydarzenie rejestrowało się ponad 100 osób dziennie. O konferencjach napisano w ponad 50 publikacjach, w tym m.in. na łamach „Pulsu Biznesu”.
0 1 0 0 0 4.10.2012Nominacje dla polskich agencji na 19. Festiwalu Golden Drum2 października w słoweńskim Portorožu rozpoczął się 19. Festiwal Golden Drum, na który przybyło ponad 50 prelegentów z branży kreatywnej, chcących podzielić się z uczestnikami wydarzenia swoimi pomysłami.
0 1 0 0 0 4.10.2012FoodCare rozpoczyna współpracę z nową agencją PRNa początku października firma FoodCare rozpoczęła współpracę z BrandLab. Agencja zajmuje się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi: dba o PR korporacyjny i produktowy marek z portfolio firmy.
0 3 0 0 0 3.10.2012Danonki na codzienne wyprawy – kampaniaPod hasłem „Danonki z łyżeczką. Na codzienne wyprawy” rozpoczęła się kampania Danone’a, która potrwa do połowy października.