0 1 0 16.09.2013BAT Polska wprowadza sprzedaż bezpośrednią do punktów detalicznychBritish American Tobacco wprowadza w Polsce nowy model sprzedaży i dystrybucji – sprzedaż bezpośrednią do punktów detalicznych. W związku z tym firma poszukuje blisko 700 pracowników.
1 4 0 16.09.2013Reklama środka eliminującego zapachy toalety hitem Internetu. 1,5 mln obejrzeń w trzy dniGłówną bohaterką spotu jest piękna kobieta w wieczorowym stroju, przemawiająca z eleganckim brytyjskim akcentem. W reklamie widzimy ją, gdy siedzi na... muszli klozetowej.
0 5 0 16.09.2013Mieszkańcy Krakowa apelują na citylightach o czyste powietrzeKrakowski Alarm Smogowy – społeczna inicjatywa mieszkańców stolicy Małopolski – rozpoczyna kolejną kampanię przeciw zanieczyszczaniu powietrza w mieście. W 50 punktach Krakowa pojawią się plakaty z apelami i komentarzami mieszkańców, które zamieszczono pod antysmogową petycją.
4 1 0 16.09.2013Netto z kampanią urodzinową (wideo, audio)Sieć dyskontów Netto rozpoczęła kampanię z okazji 18. urodzin. Stworzono do niej spoty telewizyjne i radiowe oraz kreacje outdoorowe.
1 9 0 16.09.2013Polacy o reklamie w przestrzeni publicznej – wyniki badania TNS PolskaJak Polacy postrzegają reklamy w przestrzeni publicznej w kraju? – odpowiedzi na to pytanie poszukiwał TNS Polska w badaniu przeprowadzonym latem tego roku. Wyniki zostały opublikowane na stronie internetowej, ale również przedstawione w postaci muralu w Warszawie.
3 1 0 16.09.2013Kampania reklamowa nowego wariantu pasty do zębów Sensodyne (wideo, audio)Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare rozpoczęła kampanię reklamową nowego wariantu pasty do zębów Sensodyne Complete Protection. Hasło działań brzmi „Wrażliwe zęby potrzebują kompleksowej ochrony codziennie”.
11 1 0 16.09.2013O nowych mediach, kłamstwie i biznesie w Sieci – InternetBeta 2013Ponad 500 osób z Polski i zagranicy przyjechało do Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie na piątą edycję konferencji InternetBeta. O nowościach i trendach w Sieci oraz ich skutecznym wykorzystaniu podczas trzydniowych wykładów mówiło 80 prelegentów.
0 1 0 13.09.2013Europejskie dzieci oglądają telewizję coraz dłużejKonsumpcja telewizji wśród dzieci w pierwszej połowie 2013 r. wynosiła średnio 2 godziny i 14 minut dziennie. To więcej niż jeszcze pięć lat temu – wynika z „Kids TV Report”, przygotowanego przez Eurodata TV Worldwide.
1 1 1 13.09.2013Škoda z kampanią wprowadzającą model Superb (wideo)„Bądź spokojny o swój komfort” – to hasło kampanii wprowadzającej na rynek Škodę Superb.
0 1 0 13.09.2013Cross-promocja Knorra i EmpikuKnorr i Empik rozpoczynają cross-promocję. Osoby, które między 16 a 29 września pokażą przy kasie sklepu paragon poświadczający zakup pięciu dowolnych Gorących Kubków, otrzymają 20-procentowy rabat na zakup produktów z asortymentu Empiku.