0 1 0 0 0 21.01.2013Przyznano Lwy PR 2012Członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations przyznali doroczne tytuły Lwów PR w czterech kategoriach: Instytucje Publiczne, Biznes, NGO i Edukacja. Statuetki otrzymali odpowiednio: inspektor Mariusz Sokołowski (Komenda Główna Policji), ex aequo Justyna Szafraniec (Proama) i Konrad Ciesiołkiewicz (Orange Polska), Marta Skierkowska (Fundacja Dzieci Niczyje) oraz dr hab. Waldemar Rydzak (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu).
0 4 0 0 0 21.01.2013Kampania społeczna „Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia”Więź z babcią i dziadkiem daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa i tożsamości, a dziadkom – poczucie znaczenia i wpływu na życie swoich najbliższych. Kampania „Dziadkowie i wnuki. Wspólna historia” Fundacji Dzieci Niczyje ma wzmocnić znaczenie więzi międzypokoleniowych oraz roli dziadków i babć w życiu dzieci. Akcję objęła honorowym patronatem prof. Irena Lipowicz, Rzecznik Praw Obywatelskich.
0 1 0 0 0 21.01.2013Enea wybrała realizatora działań marketingu bezpośredniegoOd stycznia Enea współpracuje z agencją GPD Advertising, która będzie obsługiwać firmę w zakresie marketingu bezpośredniego, wspierającego działania sprzedażowe w spółce.
1 1 0 0 0 20.01.2013Diet Coke świętuje trzydziestolecie obecności na rynkuTrzydziestolecie wejścia na europejski rynek będzie osią tegorocznych działań marketingowych Diet Coke – brandu tradycyjnie skierowanego do kobiecej grupy docelowej.
0 1 0 0 0 20.01.2013Uda japońskich dziewczyn powierzchnią reklamowąDo 121 dolarów dziennie płaci firma marketingowa japońskim dziewczynom, które zdecydują się udostępnić naklejki z reklamą na własnych udach. Warunkiem jest podzielenie się zdjęciem z naklejką w mediach społecznościowych.
0 1 0 0 0 18.01.2013Firma Ipsen Poland wybrała dom mediowySpółka farmaceutyczna Ipsen Poland rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową, wybierając dom mediowy Value Media. Pierwsza zaplanowana przez niego kampania promować będzie Smectę – lek stosowany w leczeniu ostrej i przewlekłej biegunki u dorosłych i dzieci.
1 1 0 0 0 18.01.2013Aktorzy ambasadorami kampanii społecznej o filmie – „Skrytykuj” (wideo)Rozpoczęła się kampania społeczna „Skrytykuj”, promująca świadomą dyskusję o kinie wśród młodzieży. Polski Instytut Sztuki Filmowej postanowił rzucić wyzwanie młodym widzom i zachęcić ich do krytycznej rozmowy o filmach. Ambasadorami kampanii są aktorzy: Joanna Kulig, Eryk Lubos, Katarzyna Zielińska, Tomasz Schuchardt, Arkadiusz Jakubik oraz scenarzysta i aktor Jacek Wasilewski. Będą oni służyć wsparciem początkującym krytykom.
0 2 0 0 0 18.01.2013PKP Informatyka z nowym logoOd początku stycznia spółka PKP Informatyka, dostawca usług IT dla sektora transportowo-logistycznego, ma nowe logo. Obecnie trwa proces zmian wszystkich elementów identyfikacji wizualnej spółki. Jego zakończenie planowane jest na koniec I kwartału bieżącego roku.
0 1 0 0 0 18.01.2013Poczta Polska ogłasza przetarg na działania w social mediaPoczta Polska ogłosiła przetarg „Doradztwo w zakresie prac związanych w istniejących kanałach social media”. Oferty można składać do 25 stycznia. Jedynym kryterium wyboru jest najniższa cena.
0 2 0 0 0 18.01.2013Małgorzata Socha wystąpi w reklamie Avonu21 stycznia rozpocznie się kampania reklamowa Avonu, z udziałem Małgorzaty Sochy. Aktorka będzie promować nowe perfumy Avon Sensuelle.