Efekty ekspozycji interaktywnego billboardu Nokii w Warszawie (wideo)
  • 1
  • 1
22.01.2013

Efekty ekspozycji interaktywnego billboardu Nokii w Warszawie (wideo)

W październiku 2012 roku Nokia umieściła interaktywny billboard w centrum Warszawy. Instalacja była elementem kampanii promującej telefon Nokia 500.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2013

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2013

Poczta Polska z nowym logo, identyfikacją wizualną i zmienionym wyglądem placówek

Poczta Polska otworzyła modelową placówkę w Warszawie. Wprowadziła w niej nową identyfikację wizualną oraz nowe rozwiązania funkcjonalne. Identyfikacja wizualna poprzez biało-czerwono-żółtą kolorystykę ma nawiązywać do kilkusetletniej tradycji Poczty Polskiej oraz informować o istotnych zmianach, które są obecnie jej udziałem. Wprowadzanie zmian we wszystkich placówkach potrwa kilka lat, a rocznie na ten cel zostanie przeznaczonych od 2 do 6 mln zł.