Martini z nową kampanią. Każdy jest autorem swojego szczęścia (wideo)
  • 1
  • 1
22.01.2013

Martini z nową kampanią. Każdy jest autorem swojego szczęścia (wideo)

„Luck is an attitude” to hasło przewodnie nowej kampanii Martini, prowadzonej od grudnia 2012 roku w telewizji oraz Internecie. Poprzez spoty telewizyjne i kreacje internetowe marka informuje o sponsorowaniu pokazu nowej kolekcji projektanta mody Mariusza Przybylskiego i możliwości wygrania podwójnych zaproszeń wraz z pakietem VIP na to wydarzenie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54787 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2013

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2013

Poczta Polska z nowym logo, identyfikacją wizualną i zmienionym wyglądem placówek

Poczta Polska otworzyła modelową placówkę w Warszawie. Wprowadziła w niej nową identyfikację wizualną oraz nowe rozwiązania funkcjonalne. Identyfikacja wizualna poprzez biało-czerwono-żółtą kolorystykę ma nawiązywać do kilkusetletniej tradycji Poczty Polskiej oraz informować o istotnych zmianach, które są obecnie jej udziałem. Wprowadzanie zmian we wszystkich placówkach potrwa kilka lat, a rocznie na ten cel zostanie przeznaczonych od 2 do 6 mln zł.