Projekty specjalne Multikino Media pod opieką agencji reklamowej
  • 0
  • 1
22.01.2013

Projekty specjalne Multikino Media pod opieką agencji reklamowej

Spółka Multikino Media rozpoczęła współpracę z agencją Youngers, polegającą na wspólnym pozyskiwaniu partnerów i sponsorów do projektów specjalnych realizowanych w sieci kin Multikino oraz na współtworzeniu projektów konkretnych reklamodawców.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54808 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 stycznia 2013

  • 0
  • 7
  • 0
  • 0
  • 0
22.01.2013

Poczta Polska z nowym logo, identyfikacją wizualną i zmienionym wyglądem placówek

Poczta Polska otworzyła modelową placówkę w Warszawie. Wprowadziła w niej nową identyfikację wizualną oraz nowe rozwiązania funkcjonalne. Identyfikacja wizualna poprzez biało-czerwono-żółtą kolorystykę ma nawiązywać do kilkusetletniej tradycji Poczty Polskiej oraz informować o istotnych zmianach, które są obecnie jej udziałem. Wprowadzanie zmian we wszystkich placówkach potrwa kilka lat, a rocznie na ten cel zostanie przeznaczonych od 2 do 6 mln zł.