1 1 0 0 0 24.01.2013Lipdub „Akademia ku jakości” i wyjaśnienia Orange (wideo)23 stycznia do mediów społecznościowych trafił lipdub firmy Orange. Spot o nazwie „Akademia ku jakości” został przygotowany w ramach szkoleń pracowników i działań integracyjnych firmy. Film opublikował producent – Filmopasja.
0 4 0 0 0 24.01.2013Badanie Superbrands: Czy pochodzenie marek ma wpływ na postrzeganie ich jakości?Organizacja Superbrands przeprowadziła dwa badania konsumenckie, aby sprawdzić, czy pochodzenie produktów ma wpływ na postrzeganie jakości marek przez Polaków. Dane GfK potwierdzają, że przeświadczenie o wyższej jakości marek zagranicznych jest nadal obecne w świadomości Polaków, chociaż nie dotyczy w tym samym stopniu wszystkich kategorii produktowych.
0 1 0 0 0 24.01.2013Ukazała się książka Philipa Kotlera i Fernando Trías de Besa „Innowacyjność – przepis na sukces. Model »od A do F«”„Skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń przewodnik po zagadnieniach innowacyjności – podręcznik omawiający najważniejsze teorie, techniki i najnowsze ustalenia badawcze” – piszą o nim autorzy. Adresują go do wszystkich, którzy chcą się nauczyć, jak przekształcić zwykłą organizację w firmę innowacyjną. W tym celu zbudowali model „od A do F”, który ma pozwolić czytelnikowi ułożyć w logiczną strukturę większość najważniejszych koncepcji dotyczących innowacyjności, jakie opublikowano w ostatnich latach.
0 1 0 0 0 24.01.2013Wyniki badania kampanii „Twój Outdoor” z hasłami „Pokaż jaja” i „Pokaż dekolt”41% osób z miast liczących powyżej 500 tys. mieszkańców zadeklarowało, że miało styczność z kampanią teaserową projektu Twójoutdoor.pl. Na zlecenie firmy Cityboard i Jet Line Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przebadał metodą omnibusową odbiór odsłony teaserowej kampanii outdoorowej, która została przeprowadzona w pierwszej połowie stycznia.
0 1 0 0 0 24.01.2013Akcja „Uratowani uradowani” promuje Lukas FinanseRuszyła druga edycja internetowej kampanii promującej finansowanie z Lukas Finanse. W ramach komunikacji wykorzystywane są materiały BTL dostępne w punktach sprzedaży partnerów firmy oraz w Internecie.
0 3 0 0 0 23.01.2013Sinsay – nowa marka młodzieżowa na polskim rynkuPolska firma LPP, właściciel marek takich jak Reserved, Cropp Town czy House, wprowadza na rynek nowy brand odzieży – Sinsay. Jego motto, skierowane przede wszystkim do nastolatek, brzmi „I’m good but not an angel”. Pierwsze sklepy Sinsay otwarte zostaną 1 marca.
1 1 0 0 0 23.01.2013Kampania telewizyjna „Wielkiego Leksykonu Uzbrojenia” (wideo)24 stycznia na rynku ukaże się pierwszy tom kolekcji Edipresse Polska – „Wielki Leksykon Uzbrojenia Wrzesień 1939”. Jego sprzedaż wspiera kampania reklamowa prowadzona w telewizji.
0 1 0 0 0 23.01.2013Konferencja na Politechnice Warszawskiej: „Zbiorowe emocje w cyberprzestrzeni”29 i 30 stycznia na Politechnice Warszawskiej odbędzie się konferencja z udziałem międzynarodowych badaczy, podczas której zostaną przedstawione wyniki projektu „Zbiorowe emocje w cyberprzestrzeni”. Organizatorami są Politechnika Warszawska i firma badawcza Gemius. Na konferencję obowiązują zapisy.
0 2 0 0 0 23.01.2013Przebudowa strony internetowej Grupy Kapitałowej PGEGrupa Kapitałowa PGE przebudowała swoją stronę internetową. Nowy serwis pozwolił wprowadzić czytelny podział treści przeznaczonych dla klientów indywidualnych, instytucjonalnych, inwestorów oraz dziennikarzy. Całkowite prace nad uruchomieniem serwisów spółek PGE zakończą się w III kwartale 2013 roku.
0 1 0 0 0 23.01.2013Rossmann rozpoczyna kampanię „Ceny z efektem łał”Rossmann prowadzi kampanię taktyczną pod hasłem: „Ceny z efektem łał”. Akcja ma informować przedstawicieli grupy docelowej o promocjach cenowych w sieci sklepów. Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: telewizję, Internet, radio oraz materiały BTL dystrybuowane w sklepach. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim.