0 1 0 18.09.2013Redmobile powołuje spółkę oferującą rozwiązania informatyczne dla sektora finansowegoAgencja marketingu mobilnego Redmobile uruchamia 1APP. Spółka zajmie się dostarczaniem rozwiązań z zakresu technologii mobilnych i systemów transakcyjnych dla instytucji finansowych.
1 1 0 18.09.2013„Mleko Łaciate dobrze chronione przed słońcem” – druga odsłona kampanii (wideo)16 września SM Mlekpol rozpoczęła drugą odsłonę kampanii mleka Łaciatego. Działania prowadzone są w telewizji oraz Internecie.
0 1 0 18.09.2013Sezon festiwalowy 2013 w Internecie – IMMNa zakończenie sezonu festiwalowego IMM sprawdził, jak wydarzenia wpłynęły na atmosferę i dyskusję w Internecie oraz w mediach społecznościowych. Najwięcej publikacji pojawiło się na temat Heineken Open’er Festivalu.
0 2 0 18.09.2013Ballantine’s z wehikułem czasu – i w nowej butelceW sierpniu na polski rynek wprowadzono whisky Ballantine’s w nowej butelce. Towarzyszą temu działania promocyjne w sklepach handlu nowoczesnego i tradycyjnego oraz w kanale on-trade. Przygotowano też facebookową aplikację, której użytkownicy mogą sprawdzać, jakie zmiany zaszły na ich profilach w ciągu ostatnich lat.
0 1 0 18.09.2013„Banki w Internecie” – raport Newspoint i MintMediaPKO BP, BZ WBK, Alior Bank, ING Bank Śląski oraz Getin Bank to banki, o których pojawiło się najwięcej publikacji w Internecie w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia tego roku. Newspoint i MintMedia przygotowały raport dotyczący sytuacji tych instytucji w Sieci oraz ukazujący tendencje i główne obszary zainteresowania internautów.
0 4 0 18.09.2013Promocja polskich regionów na Facebooku – co przyniosły wakacje? (analiza Sotrendera)Wakacje to okres wzmożonej aktywności regionów. W trakcie dwóch wakacyjnych miesięcy – lipca i sierpnia – 20 przeanalizowanych przez Sotrender Research Team stron opublikowało łącznie 1394 wpisy na Facebooku, co daje średnio niemal 35 postów opublikowanych przez regiony w ciągu miesiąca.
0 1 0 18.09.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANYWSE zachęca do inwestycji w siebie i oferuje nowe kierunki studiów podyplomowychWyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie rozpoczyna rekrutację na studia podyplomowe. Wśród kierunków proponowanych przez uczelnię są m.in. nowy PR czy grafika reklamowa i prasowa oraz zupełnie nowe w ofercie: profesjonalne NGO – zarządzanie i marketing w organizacjach non-profit, menedżer kultury i sektora kreatywnego oraz marketing sportu.(Informacja promocyjna)
0 1 0 17.09.2013Jubileuszowa edycja Forum Marketingu Zintegrowanego20 i 21 listopada odbędzie się w Warszawie piąta edycja Forum Marketingu Zintegrowanego. Temat przewodni brzmi: „Kampania zintegrowana 360 – 2013. Jaką skalę ma to pojęcie dziś?”.
2 1 0 17.09.2013Maciej Kurzajewski jako Hermes i Szymon Majewski na Olimpie w kampanii IKO PKO BP (wideo)Rusza druga odsłona kampanii promującej płatności mobilne IKO w banku PKO BP. W pierwszej reklamie z tej serii pokazywana jest możliwość otwarcia konta przelewem.
0 2 0 17.09.2013Ranking najatrakcyjniejszych pracodawców 2013 roku (badanie Universum)Studenci kierunków biznesowych i inżynieryjnych uznali Google za najlepszego pracodawcę. Universum, międzynarodowa firma zajmująca się employer brandingiem, prezentuje listę firm, które mają przewagę konkurencyjną nad innymi pod względem wizerunku jako pracodawcy. Ranking globalny zestawiono na podstawie opinii studentów z 12 państw (nie ma wśród nich Polski).