0 1 0 0 0 25.03.2013Citeam rezygnuje z ofert lokalnych i turystycznychPortal Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, rezygnuje z ofert lokalnych i turystycznych. Jak informuje Paweł Klimiuk, rzecznik Grupy Allegro – ten model zakupów grupowych nie sprawdził się.
1 1 0 0 0 25.03.2013„Taniej niż myślisz” – kampania porównawcza Frisco.pl (wideo)Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem „Taniej niż myślisz”. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż te, które oferuje Tesco. Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa z wykazem produktów. Kampanię wspierają mailingi skierowane do klientów i działania PR.
1 1 0 0 0 25.03.2013Kampania serialu „Warsztat Danny’ego” (wideo)Telewizja History rozpoczęła w Polsce kampanię reklamową promującą nowy serial pt. „Warsztat Danny’ego”, emitowany od 28 marca. Akcja rozpoczyna się 25 marca i potrwa cztery tygodnie.
1 6 0 0 0 25.03.2013Białoruski artysta zadaje pytanie: „Po co żyjesz?” (wideo)Na ulicach Warszawy, Katowic i Mińska eksponowane są kreacje białoruskiego twórcy street artu – Dimy, ukrywającego się pod pseudonimem Dream. Na Białorusi znane są jego historyczne i narodowe graffiti, choć on sam pozostaje anonimowy.
0 3 0 0 0 25.03.2013Outlet Factory z wiosenną odsłoną akcji „Manifest your style”Trwa wiosenna kampania „Manifest your style”, promująca centra Outlet Factory. Działania wizerunkowe prowadzone są w prasie, Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w czterech miastach Polski, gdzie znajdują się centra Outlet Factory. Kampania rozpoczęła się 22 marca i potrwa do końca kwietnia.
0 1 0 0 0 25.03.2013Polacy interesują się nowoczesnymi formami płatności w Internecie – badanie GemiusaSzybki transfer gotówki za pomocą serwisów płatności to nie tylko coraz częstsza metoda płacenia za zakupy w Internecie, ale też rozwiązanie, którego oczekuje coraz więcej konsumentów. Klienci potrzebują prostych i szybkich rozwiązań – wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa oraz e-Commerce Polska.
0 3 0 0 0 25.03.2013Badanie IMM: Tygodniki opinii w 2012 r.Instytut Monitorowania Mediów przygotował ranking „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” oraz zestawił wyniki sprzedażowe gazet, opublikowane przez ZKDP. Najczęściej dyskutowanym w Internecie tygodnikiem opinii w 2012 roku był „Newsweek”, jedynie chwilami doganiany – a w grudniu prześcignięty – przez „Gazetę Polską”.
0 1 0 0 5 24.03.2013Marketing w mediach społecznościowych nie wpływa na sprzedaż?Coca-Cola wywołała dyskusję, upubliczniając wyniki badań, z których wynika, że jej działania marketingowe w social media nie przekładają się na sprzedaż. Bardziej efektywna ma być reklama display.
0 1 0 0 0 24.03.2013Dane osobowe w zamian za korzyści – Ericsson zbadał opinie konsumentówPersonalizacja ofert i reklam oraz opracowanie zaawansowanych produktów to główne czynniki, od których konsumenci uzależniają zgodę na udostępnienie firmom danych o sobie – wynika z międzynarodowych badań firmy Ericsson Consumer Lab.
0 1 0 0 0 22.03.2013Grupa CAM Media odnotowała ponad milion złotych zyskuGrupa CAM Media odnotowała w 2012 roku zysk netto w wysokości 1 027 000 zł. To duża poprawa wobec roku 2011, który zamknął się 810 000 zł straty. Na lepsze wyniki grupy wpłynęła poprawa rentowności sprzedaży, która wzrosła w minionym roku o 2,58 pp.