Ukazała się książka Philipa Kotlera i Fernando Trías de Besa „Innowacyjność – przepis na sukces. Model »od A do F«” - Marketing przy Kawie
Ukazała się książka Philipa Kotlera i Fernando Trías de Besa „Innowacyjność – przepis na sukces. Model »od A do F«”
  • 0
  • 1
24.01.2013

Ukazała się książka Philipa Kotlera i Fernando Trías de Besa „Innowacyjność – przepis na sukces. Model »od A do F«”

„Skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń przewodnik po zagadnieniach innowacyjności – podręcznik omawiający najważniejsze teorie, techniki i najnowsze ustalenia badawcze” – piszą o nim autorzy. Adresują go do wszystkich, którzy chcą się nauczyć, jak przekształcić zwykłą organizację w firmę innowacyjną. W tym celu zbudowali model „od A do F”, który ma pozwolić czytelnikowi ułożyć w logiczną strukturę większość najważniejszych koncepcji dotyczących innowacyjności, jakie opublikowano w ostatnich latach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2013

23 stycznia 2013