Badanie Superbrands: Czy pochodzenie marek ma wpływ na postrzeganie ich jakości? - Marketing przy Kawie
Badanie Superbrands: Czy pochodzenie marek ma wpływ na postrzeganie ich jakości?
  • 0
  • 4
24.01.2013

Badanie Superbrands: Czy pochodzenie marek ma wpływ na postrzeganie ich jakości?

Organizacja Superbrands przeprowadziła dwa badania konsumenckie, aby sprawdzić, czy pochodzenie produktów ma wpływ na postrzeganie jakości marek przez Polaków. Dane GfK potwierdzają, że przeświadczenie o wyższej jakości marek zagranicznych jest nadal obecne w świadomości Polaków, chociaż nie dotyczy w tym samym stopniu wszystkich kategorii produktowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55189 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2013

Ukazała się książka Philipa Kotlera i Fernando Trías de Besa „Innowacyjność – przepis na sukces. Model »od A do F«”

„Skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń przewodnik po zagadnieniach innowacyjności – podręcznik omawiający najważniejsze teorie, techniki i najnowsze ustalenia badawcze” – piszą o nim autorzy. Adresują go do wszystkich, którzy chcą się nauczyć, jak przekształcić zwykłą organizację w firmę innowacyjną. W tym celu zbudowali model „od A do F”, który ma pozwolić czytelnikowi ułożyć w logiczną strukturę większość najważniejszych koncepcji dotyczących innowacyjności, jakie opublikowano w ostatnich latach.

23 stycznia 2013