Wyniki badania kampanii „Twój Outdoor” z hasłami „Pokaż jaja” i „Pokaż dekolt”
  • 0
  • 1
24.01.2013

Wyniki badania kampanii „Twój Outdoor” z hasłami „Pokaż jaja” i „Pokaż dekolt”

41% osób z miast liczących powyżej 500 tys. mieszkańców zadeklarowało, że miało styczność z kampanią teaserową projektu Twójoutdoor.pl. Na zlecenie firmy Cityboard i Jet Line Interaktywny Instytut Badań Rynkowych przebadał metodą omnibusową odbiór odsłony teaserowej kampanii outdoorowej, która została przeprowadzona w pierwszej połowie stycznia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 stycznia 2013

23 stycznia 2013