0 4 0 0 0 13.06.2016Czy Polacy znają sponsorów Euro 2016 i narodowej reprezentacji? Badanie SMG Polska i ARC Rynek i OpiniaPrzed Euro 2016 co piąty Polak nie znał sponsorów mistrzostw, a 28% sponsorów reprezentacji Polski. W badaniu spontanicznej znajomości najlepiej wypadły marki Orange, Coca-Cola, Lotos i Biedronka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia przygotowanego na zlecenie SMG Polska.
0 1 0 0 0 13.06.2016„E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” – ukazało się nowe wydanie bestsellerowej publikacjiKsiążka „E-marketing” to pozycja, która przybliża doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala czytelnikowi poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, dostrzec szerszy kontekst zmian dokonujących się online, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie.
1 1 0 0 0 13.06.2016„Uwolnij swoje nogi” – kampania DIH Max Comfort (wideo)1 czerwca PPF Hasco-Lek rozpoczął kampanię reklamową marki DIH Max Comfort. Lek promowany jest jako środek dla osób cierpiących na dolegliwości żylne kończyn dolnych: żylaki, obrzęki nóg czy pajączki naczyniowe.
0 3 0 0 0 13.06.2016Customer experience tematem zakończonego Forum IAB 2016Ponad 60 prelegentów, w tym eksperci marketingu online z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników i po raz pierwszy grono osób biorących udział w wydarzeniu online – to bilans zakończonego Forum IAB 2016. Była to 10., jubileuszowa edycja tej konferencji e-marketingowej w Polsce. Tegoroczne wydarzenie odbyło się 8 i 9 czerwca, a jego hasło brzmiało: „Customer experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”.
0 1 0 0 0 13.06.2016„Kapitał ludzki w sektorze komunikacji marketingowej” – raport IAB PolskaZatrudnienie w sektorze komunikacji marketingowej (SKM) sukcesywnie wzrasta, a postępująca cyfryzacja będzie powodowała jego dalszy rozwój i stwarzała nowe miejsca pracy. Jednocześnie zmieniają się ramy zawodowe, pojawia się zapotrzebowanie na nowe kompetencje oraz powstają nowe zawody – pokazuje raport IAB Polska.
0 2 0 0 0 13.06.2016Majowy „Fanpage Trends” – wypoczynek oraz początek piłkarskiej gorączkiW tym roku mieliśmy aż dwie majówki. Nie spowodowało to znaczącego spadku aktywności na Facebooku. Przeciwnie, analizowane przez Sotrendera strony opublikowały o 3,5% więcej treści niż w kwietniu. W porównaniu do tego miesiąca użytkownicy częściej również klikali „lubię to” i udostępniali treści – wynika z raportu „Fanpage Trends”.
1 1 0 0 0 10.06.2016Paul Pogba w spocie „First Never Follows” Adidasa (wideo)Piłkarz Paul Pogba jest gwiazdą najnowszej produkcji filmowej Adidasa z cyklu „First Never Follows”. Premiera spotu odbyła się tuż przed meczem otwarcia UEFA Euro 2016.
1 3 0 0 0 10.06.2016„Zdrowi – gotowi – sport!” – polscy olimpijczycy zachęcają do świadomego i bezpiecznego uprawiania sportu (wideo)Niemal połowa Polaków uprawia sport – pokazuje badanie TNS Polska. Większość ćwiczących robi to jednak bez odpowiedniego przygotowania. Zainicjowana przez Lux Med kampania „Zdrowi – gotowi – sport!” ma uświadamiać społeczeństwu potrzebę regularnych badań i kontroli stanu zdrowia. W akcję zaangażowali się polscy olimpijczycy.
0 1 0 0 0 10.06.2016Heineken globalnym partnerem Formuły 1Firmy Heineken i Formula One Management (FOM) osiągnęły porozumienie, w wyniku którego marka została globalnym partnerem Formuły 1. Partnerstwo rozpocznie się podczas imprezy o nowej nazwie – Formula 1 Gran Premio Heineken d’Italia 2016, odbywającej się na torze Monza. Będzie kontynuowane przez kolejne sezony.
1 1 0 0 0 10.06.2016Robert Lewandowski i Przemysław Trust Truściński w kolejnej odsłonie kampanii Huawei (wideo)Marka Huawei w ramach minicyklu wideo przygotowała filmy, w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach definiujących jego karierę sportową. To kolejny element promocji smartfona P9. Działania powstały we współpracy z ilustratorem Przemysławem Trustem Truścińskim.