0 1 0 0 0 7.06.2016Saint-Gobain z nowym logo i pozycjonowaniem2 czerwca podczas walnego zgromadzenia akcjonariuszy Saint-Gobain przedstawiono nowe logo marki materiałów budowlanych. Symbol mostu, który od ponad 40 lat reprezentował firmę, został uzupełniony o zarys panoramy miasta, symbolizujący terytorium marki: „przestrzeń, w której żyjemy”. Ciepłe i żywe kolory mają obrazować emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów.
0 7 0 0 0 7.06.2016Polski Internet w maju 2016 r. – pierwsze wyniki badania PBI i GemiusaPBI prezentuje pierwsze w 2016 r. wyniki badania Internetu, realizowanego wspólnie z Gemiusem (badanie Gemius/PBI). Tabele przedstawiają ranking top 20 stron WWW oraz top 20 wydawców – zarówno dla wszystkich urządzeń (PC, smartfon, tablet), jak też w rozbiciu na PC i mobile.
0 3 0 0 0 7.06.2016Polski konsument dojrzewa do CSR – druga edycja „Barometru CSR”31 maja zostały ogłoszone najważniejsze wnioski z drugiej edycji „Barometru CSR” – badania opinii konsumentów na temat odpowiedzialnego biznesu w Polsce, zrealizowanego przez CSR Consulting i Maison & Partners. Jak wynika z badania, polscy konsumenci pozytywnie oceniają podejmowanie działań CSR przez firmy.
0 1 0 0 0 7.06.2016Pepco w regionie CEE obsługiwane przez Grey Group PolandKompleksową obsługę sieci sklepów Pepco przejmuje Grey Group Poland. W finałowym etapie przetargu agencja pokonała dwie grupy reklamowe z Polski.
0 2 0 0 0 7.06.2016Rusza rekrutacja na studia podyplomowe: marketing miejsc i kreowanie marek lokalnychW październiku 2016 r. na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie ruszą nowe studia podyplomowe – marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych. Rekrutacja rozpoczyna się w czerwcu.
0 1 0 0 0 7.06.2016Łomża i vlogerzy będą łamać stereotypy dotyczące mężczyznMarka piwa Łomża rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię we współpracy z vlogerami. W działania pod hasłem „Łomżing to stan umysłu” zaangażowali się: 5 sposobów na..., Cyber Marian, Poszukiwacz i Ravgor.
1 0 0 0 0 7.06.2016Najdziwniejsza reklama Old SpiceMarka Old Spice znana z niestandardowych, nieco absurdalnych kreacji reklamowych ponownie zaskakuje. Tym razem prezentuje dwa 30-sekundowe spoty, które następnie remiksuje w zadziwiający sposób.
1 1 0 0 0 7.06.2016Eurobank zachęca do robienia przerwy w spłacie pożyczki (wideo)6 czerwca Eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Wypożyczka z przerwą od raty”. W spocie Piotr Adamczyk przedstawia nową odsłonę pożyczki gotówkowej.
1 1 0 0 0 7.06.2016Totalizator Sportowy promuje nową grę (wideo)Właściciel marki Lotto wprowadza na rynek nową grę o nazwie Super Szansa. 7 czerwca ruszyła promująca ją kampania „Strzel dodatkowe 2 miliony”. Działania potrwają do końca miesiąca.
2 1 0 0 0 7.06.2016Alior Bank rozpoczął kampanię „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”Z okazji zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej Alior Bank ruszył z ogólnopolską akcją marketingową. Bank będący oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej promuje się pod hasłem „Dumni jak sponsor, wierni jak kibice”.