Customer experience tematem zakończonego Forum IAB 2016
  • 0
  • 3
13.06.2016

Customer experience tematem zakończonego Forum IAB 2016

Ponad 60 prelegentów, w tym eksperci marketingu online z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników i po raz pierwszy grono osób biorących udział w wydarzeniu online – to bilans zakończonego Forum IAB 2016. Była to 10., jubileuszowa edycja tej konferencji e-marketingowej w Polsce. Tegoroczne wydarzenie odbyło się 8 i 9 czerwca, a jego hasło brzmiało: „Customer experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54835 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2016

10 czerwca 2016