Czy Polacy znają sponsorów Euro 2016 i narodowej reprezentacji? Badanie SMG Polska i ARC Rynek i Opinia
  • 0
  • 4
13.06.2016

Czy Polacy znają sponsorów Euro 2016 i narodowej reprezentacji? Badanie SMG Polska i ARC Rynek i Opinia

Przed Euro 2016 co piąty Polak nie znał sponsorów mistrzostw, a 28% sponsorów reprezentacji Polski. W badaniu spontanicznej znajomości najlepiej wypadły marki Orange, Coca-Cola, Lotos i Biedronka – wynika z badania ARC Rynek i Opinia przygotowanego na zlecenie SMG Polska.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53499 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 czerwca 2016

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
13.06.2016

Customer experience tematem zakończonego Forum IAB 2016

Ponad 60 prelegentów, w tym eksperci marketingu online z kraju i ze świata, ponad 1100 uczestników i po raz pierwszy grono osób biorących udział w wydarzeniu online – to bilans zakończonego Forum IAB 2016. Była to 10., jubileuszowa edycja tej konferencji e-marketingowej w Polsce. Tegoroczne wydarzenie odbyło się 8 i 9 czerwca, a jego hasło brzmiało: „Customer experience. Jak tworzyć rozwiązania, które konsumenci pokochają?”.