Majowy „Fanpage Trends” – wypoczynek oraz początek piłkarskiej gorączki
  • 0
  • 2
13.06.2016

Majowy „Fanpage Trends” – wypoczynek oraz początek piłkarskiej gorączki

W tym roku mieliśmy aż dwie majówki. Nie spowodowało to znaczącego spadku aktywności na Facebooku. Przeciwnie, analizowane przez Sotrendera strony opublikowały o 3,5% więcej treści niż w kwietniu. W porównaniu do tego miesiąca użytkownicy częściej również klikali „lubię to” i udostępniali treści – wynika z raportu „Fanpage Trends”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 czerwca 2016