1 1 0 0 0 3.06.2016Sony promuje smartfony Xperia X (wideo)3 czerwca Sony Mobile Communications uruchamia kampanię promocyjną serii smartfonów Xperia X. W telewizji, prasie, na portalach internetowych i w social media podkreślane będą walory użytkowe produktów, w tym zwłaszcza funkcje aparatu. Dlatego hasło brzmi: „Zapomnij o nieostrych zdjęciach”.
0 2 0 0 0 3.06.2016RTV Euro AGD rozpoczyna kampanię nawiązującą do Euro 2016Dokładnie 10 dni przed rozpoczęciem piłkarskich mistrzostw Europy 2016 wystartowała kampania sieci RTV Euro AGD. Kreacje sprzedażowo-wizerunkowe bezpośrednio nawiązują do Euro 2016.
0 3 0 0 0 3.06.2016Huawei maluje murale z podobizną Roberta LewandowskiegoZbliżają się mistrzostwa Europy w piłce nożnej, a Huawei inicjuje kolejną odsłonę kampanii z udziałem Roberta Lewandowskiego, który jest ambasadorem marki. W Warszawie i Gdańsku powstają murale z wizerunkiem piłkarza.
1 1 0 0 0 3.06.2016Black Red White promuje kolekcję Possi Light (wideo)Marka Black Red White rozpoczęła kampanię, w której prezentuje meble Possi Light. Wprowadzeniu kolekcji towarzyszy m.in. emisja spotu reklamowego.
0 1 0 0 0 3.06.2016PKO Bank Polski wybrał dom mediowyW przetargu na obsługę mediową kampanii PKO Banku Polskiego zwyciężyła agencja Havas Media. Od 1 czerwca zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla banku.
0 1 0 0 0 3.06.2016Troje Polaków w jury EACA Euro Effie 2016European Association of Communications Agencies (EACA) ogłosiło listę jurorów tegorocznej edycji Euro Effie Awards. Wśród sędziów znalazło się troje ekspertów z Polski.
1 1 0 0 0 2.06.2016TomTom zachęca kierowców do zagrania w filmie „Życie w samochodzie” (wideo)Firma TomTom oferująca produkty do nawigacji zaprasza kierowców z całego świata do współtworzenia krótkiego filmu obrazującego życie w trasie. Marka zachęca, aby osoby podróżujące samochodem sfilmowały swoje doświadczenia z jazdy. Ich nagrania mogą stać się częścią filmu pt. „Życie w samochodzie”.
0 1 0 0 0 2.06.201618 Havas Warsaw startuje w Polsce1 czerwca w Warszawie otwarto nową jednostkę biznesową funkcjonującą w ramach Havas Media Group – 18 Havas Warsaw. Na jej czele stanął Dominik Komar. Wraz z czteroosobowym zespołem zajmie się on eksploracją innowacji w środowisku start-upowym, a także w mediach, kulturze czy technologii oraz tworzeniem na ich bazie rozwiązań komunikacji marketingowej.
1 4 0 0 0 2.06.2016Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska oraz Pani Ekscelencja promują kosmetyki ArtDeco (wideo)Z początkiem czerwca wystartowała kampania marki ArtDeco, promująca podkład Nude Foundation. Ambasadorkami akcji zostały blogerki: Jessica Mercedes, Paula Jagodzińska oraz Pani Ekscelencja.
0 6 0 0 0 2.06.2016Polak idzie na kawę – „Café Monitor 2016” ARC Rynek i OpiniaNajbardziej znaną siecią kawiarni jest Starbucks, a najczęściej kupowaną kawą – latte. Najliczniejsza grupa kawoszy spożywa kawę na mieście raz lub kilka razy w tygodniu, najczęściej w godzinach popołudniowych. Nieco ponad połowa respondentów, wybierając kawiarnię, kieruje się ofertą deserów – wynika z badania „Café Monitor 2016” ARC Rynek i Opinia.