0 1 0 0 0 12.01.2017K2 tworzy nową strukturę doradczą K2 Digital TransformationK2 Digital Transformation ma wesprzeć cyfrową transformację największych firm. Będzie doradzać, jak nowe technologie mogą zwiększyć ich przychody lub obniżyć koszty.
0 1 0 0 0 12.01.2017Drastycznie spadła liczba programów telewizyjnych gromadzących wielomilionowe widownieTylko 100 programów wyemitowanych w telewizji w 2016 r. przyciągnęło więcej niż 5 mln widzów. Na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat liczba programów gromadzących taką widownię skurczyła się blisko dziewięciokrotnie – wynika z analizy agencji MEC.
1 3 0 0 0 12.01.2017„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” – kampania Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)Trwa ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna Instytutu Żywności i Żywienia, pod hasłem „Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!”. Celem działań jest szerzenie wiedzy, jak czytać etykiety i kupować zdrowsze produkty spożywcze.
0 1 0 0 0 12.01.2017Sztuczna inteligencja w smartfonach, biometria i przyszłość reklamy telewizyjnej w raporcie DeloitteJedna piąta smartfonów sprzedanych w 2017 r. będzie miała wbudowane elementy sztucznej inteligencji. Liczba urządzeń wyposażonych w czytniki biometryczne w tym roku przekroczy miliard – to niektóre z przewidywań zawartych w raporcie Deloitte „Global TMT Predictions”. Prezentuje on główne trendy z dziedziny technologii, mediów i telekomunikacji, które mogą wywrzeć istotny wpływ na rynek w perspektywie najbliższych pięciu lat.
0 7 0 0 0 12.01.2017Polski Internet w grudniu 2016 r. – wyniki badania PBI i GemiusaTabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, jak i zestawienie najpopularniejszych domen. Liczba internautów w Polsce w grudniu 2016 r. wyniosła ogółem 27,5 mln osób.
0 1 0 0 0 12.01.2017Allegro rozdaje wirtualne monety – bonusy na kolejne zakupy10 stycznia Allegro wprowadziło program bonusowy dla swoich klientów. Pozwala on zamieniać uzyskane punkty za transakcje na zniżki w zakupach.
0 10 0 0 0 12.01.2017Najpopularniejsze profile w mediach społecznościowych w 2016 r. – raport NapoleonCatAgencja NapoleonCat opublikowała wyniki badań popularności profili w mediach społecznościowych. Dotyczy on zasięgów na koniec ubiegłego roku, największych przyrostów obserwujących na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTube i Google +. Przedstawione zostały także najpopularniejsze kategorie w konkretnych kanałach społecznościowych.
0 1 0 0 0 11.01.2017Szafrański, Markowicz, Bucki i inni eksperci podczas kongresu „Duchowo, genialnie, globalnie”Jak dobrze zarabiać, słuchając siebie, a nie spełniając oczekiwania innych? Jak pogodzić finanse osobiste z prowadzeniem firmy? Co decyduje o sukcesie w Sieci – dziś i za 20 lat? Na te i inne pytania będzie można szukać odpowiedzi 20 stycznia podczas kongresu „Duchowo, genialnie, globalnie”, organizowanego przez Stowarzyszenie Wiosna w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie.
0 1 0 0 0 11.01.2017Różnice regionalne w strukturze polskiego handlu detalicznego – mapa GfKW Polsce funkcjonuje około 107 tys. sklepów spożywczych i spożywczo-przemysłowych. Struktura handlu detalicznego wskazuje na stosunkowo niski udział kanału nowoczesnego (hipermarketów, supermarketów i dyskontów), który wynosi 6 proc. w ujęciu ilościowym w skali Polski – pokazuje badanie GfK.
0 1 0 0 0 11.01.2017AmeriGas wybrał agencję PRDostawca gazu płynnego AmeriGas Polska rozstrzygnął przetarg i podjął współpracę z Partner of Promotion. W ramach umowy agencja zajmie się m.in. realizacją działań edukacyjnych, PR-em produktu oraz komunikacją wewnętrzną.