0 3 0 7.06.2017„Odłóż smartfon, wyjdź na rower!” – kampania promocyjna MałopolskiRuszyła kampania społeczno-promocyjna „Małopolska na rowery”. Ma zachęcać do aktywności, promować jazdę na rowerze jako alternatywę wobec spędzania czasu wolnego przy komputerze, tablecie czy smartfonie.
0 1 0 7.06.2017Polacy podchodzą z optymizmem do zakupów i finansów osobistych – raport NielsenaWyjątkowy dla rynku konsumenckiego rok 2016, wzrost sprzedaży produktów FMCG, rosnący optymizm Polaków co do sytuacji finansowej i skłonności do wydawania pieniędzy, bardzo dobre odczucia w zakresie perspektyw na rynku pracy – wszystko to składa się na obraz zadowolonego polskiego konsumenta. Wyniki raportu Nielsena za 2016 r. i okres styczeń–kwiecień 2017 potwierdzają mocną pozycję polskiego rynku FMCG w Europie.
0 1 0 7.06.2017Reklamy żywności skierowane do dzieci zgodne z prawemKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła monitoring systemu samoregulacji nadawców telewizyjnych w dziedzinie reklamy żywności skierowanej do dzieci do lat 12. Badanie wykazało, że jest on skuteczny.
0 1 0 7.06.2017Circle K Polska pod opieką Grayling PolandFirma Circle K Polska, dotychczas znana jako Statoil Fuel & Retail Polska, podpisała kontrakt z Grayling Poland. Agencja opracuje i wdroży kompleksową strategię komunikacji korporacyjnej spółki. Jej zadaniem będzie też prowadzenie biura prasowego oraz bieżące doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej i działań B2B.
0 1 0 7.06.2017Polacy szykują się do wakacji. Skyscanner sprawdził, dokąd polecą w tym rokuJakie są najpopularniejsze wśród Polaków kierunki tegorocznych lotów na wakacje? Jak zmieniły się upodobania na przestrzeni ostatniego roku? Sprawdziła to metawyszukiwarka Skyscanner.
0 3 0 7.06.2017Ketchup Włocławek promowany na outdoorze jako „Ten sam. Od lat”Rozpoczęła się kampania outdoorowa marki Ketchup Włocławek. Podkreślono w niej, że mimo upływu lat produkt i jego smak nie zmieniają się.
0 1 0 7.06.2017Blisko 1/3 Polaków nigdy nie robiła w domu remontu – pokazało badanie Kantar TNS (infografika)Prawie co trzeci Polak (32%) nigdy nie robił remontu ani nie zmieniał wystroju w mieszkaniu – wynika z badania Kantar TNS dla marki farb Beckers. Blisko 1/5 respondentów (19%) przeprowadziła takie prace w okresie ostatnich dwóch lat. Co szósta osoba (16%) zamierza wykonać je w najbliższym roku w sypialni, kuchni, łazience bądź salonie.
0 1 0 7.06.2017Marka Future Processing obsługiwana przez Planet PRFirma Future Processing z branży IT powierzyła agencji Planet PR opracowanie międzynarodowej strategii komunikacji. Współpraca ma charakter projektowy i trwa od stycznia.
0 2 0 6.06.2017Wielka piątka spółek technologicznych zdominowała ranking stu najcenniejszych marek świata BrandZ 2017Giganci technologiczni – Google, Apple, Microsoft, Amazon i Facebook – zajęli miejsca w pierwszej piątce rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za 2017 r. Ich łączna wartość stanowi 25% ogólnej wartości wszystkich marek z zestawienia. Ranking jest publikowany przez WPP i Kantar Millward Brown.
0 1 0 6.06.2017Marki banków mają mniejszą siłę niż marki telekomów czy samochodów – pokazuje badanie DeloitteKlienci postrzegają marki polskich banków jako trzykrotnie słabsze od marek samochodowych i ponad dwukrotnie słabsze od marek telekomów. Z analizy firmy doradczej Deloitte „Siła marek kategorii bankowej” wynika, że w wyborze produktu bankowego klienci kierują się przede wszystkim ceną. Skłonni są jednak zapłacić więcej bankowi o silnej marce.