0 1 0 0 0 20.08.2015Polacy na zakupach w systemie sprzedaży bezpośredniej – badanie Homo Homini49% ankietowanych przyznaje, że wielokrotnie korzystało z systemu sprzedaży bezpośredniej. Większość kupujących to kobiety – 7 na 10 pań, które zetknęły się z systemem sprzedaży bezpośredniej, przynajmniej raz coś kupiło. W grupie mężczyzn odsetek ten jest niższy – wynika z badania przeprowadzonego przez Homo Homini na zlecenie PSSB.
1 1 0 0 0 20.08.2015Leo Messi w reklamie Adidasa jako rywal (wideo)„Twórzcie własny styl, nie tylko naśladujcie” – zachęca młodych sportowców Leo Messi. Czterokrotny zdobywca Złotej Piłki ponownie wystąpił w reklamie Adidasa.
1 1 0 0 0 20.08.2015 ARTYKUŁ SPONSOROWANYRuszył „Projekt Klub” – konkurs na Szefa Klubu (wideo)Ruszyła akcja jednej z marek whisky z portfolio Wyborowa Pernod Ricard. Firma organizuje konkurs pod szyldem „Projekt Klub”, w którym każdy ma szansę zostać przez tydzień szefem jednego z najlepszych klubów w Polsce i zorganizować w nim imprezę swoich marzeń. Dodatkowo może otrzymać managerskie honorarium w wysokości 5 tysięcy złotych za tydzień pracy.(informacja promocyjna)
1 1 0 0 0 20.08.2015Ferrero z kampanią „Back to school” w krajach bałtyckich (wideo)17 sierpnia na Litwie, Łotwie i w Estonii rozpoczęła się kampania promocyjna Ferrero „Back to school”. Działania, które potrwają pięć tygodni, przygotowała polska agencja.
0 1 0 0 0 20.08.2015Dr. Beckmann na Facebooku obsługiwany przez FaceAddictedWerner & Mertz Delta Polska powierzył obsługę marki środków czystości Dr. Beckmann agencji FaceAddicted. Będzie ona prowadzić komunikację w serwisie Facebook.
1 1 0 0 1 20.08.2015Volkswagen wysyła paczki kurierom (wideo)Marka Volkswagen Samochody Użytkowe rozpoczęła działania, dzięki którym chce dotrzeć do grupy docelowej, jaką stanowią kurierzy. Do pracowników firm kurierskich z całej Polski wysłane zostaną paczki.
1 1 0 0 0 20.08.2015Allegro rozpoczyna kampanię reklamową „Czego szukasz?” (wideo)„Czego szukasz?” – to zdanie, które od lat wita użytkowników Allegro w wyszukiwarce na stronie głównej serwisu. Teraz stało się ono również hasłem nowej platformy reklamowej marki. Firma stawia w niej na wideo i storytelling oraz wykorzystuje długie formaty filmowe.
0 2 0 0 0 20.08.2015Żytnia Extra popłynęła w mediach – analiza PSMMPost producenta wódki Żytnia Extra, bezrefleksyjnie wykorzystujący zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta z Lubina, najprawdopodobniej przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a Polmos Bielsko-Biała próbuje ugasić sytuację kryzysową. Press-Service Monitoring Mediów podsumował oddźwięk zdarzenia w mediach.
0 3 0 0 0 20.08.2015Volvo Car Poland odpowiada na komentarz internauty„Idę w sobotę na paintballa” – napisał konsument w prywatnej facebookowej wiadomości do Volvo Car Poland. Skierował do marki taki komunikat, ponieważ uznał, że ta zasypuje go e-mailingami reklamowymi. W odpowiedzi Volvo publicznie zaproponowało mu wypożyczenie samochodu.
2 1 0 0 0 20.08.2015Reklama Apapu zachęca do mądrego leczenia bólu (wideo)Firma USP Zdrowie rozpoczęła kampanię marki Apap. Myślą przewodnią działań jest „mądre leczenie”.