„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” – kampania Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)
  • 1
  • 0
12.01.2017

„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” – kampania Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)

Trwa ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna Instytutu Żywności i Żywienia, pod hasłem „Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!”. Celem działań jest szerzenie wiedzy, jak czytać etykiety i kupować zdrowsze produkty spożywcze.

Jak wykazują badania zlecone przez Instytut Żywności i Żywienia, polscy konsumenci nie potrafią świadomie korzystać z informacji podawanych na etykietach. Dlatego komunikat kierowany jest do wszystkich osób decydujących o zakupach produktów żywnościowych w gospodarstwach domowych.

Kampania ma kształtować w odbiorcach nawyk porównywania produktów spożywczych tej samej kategorii pod względem zawartości cukru, soli i tłuszczu. Od 2 stycznia w dziesięciu największych miastach można zobaczyć citylighty zachęcające Polaków do porównywania etykiet produktów spożywczych.

Oprócz OOH kampania obejmuje spoty emitowane od 9 stycznia w telewizjach ogólnopolskich, tj. TVP 1 i 2, TVN oraz Polsat, a także w stacjach tematycznych.

Powstał też landing page www.kupujeto.pl, a na portalach związanych m.in. z dietą, jedzeniem oraz sportem pojawią się bannery. Zaplanowano 5 konferencji prasowych, które do końca stycznia odbędą się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu.

Budżet wszystkich działań wynosi 2,577 mln zł. Projekt jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Kampania realizowana jest przez konsorcjum BringMore Advertising, Profile i Media Group. Przewidziane są badania jej skuteczności, które przeprowadzi niezależny instytut badawczy ARC.

  • 3

12 stycznia 2017

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.01.2017

Sztuczna inteligencja w smartfonach, biometria i przyszłość reklamy telewizyjnej w raporcie Deloitte

Jedna piąta smartfonów sprzedanych w 2017 r. będzie miała wbudowane elementy sztucznej inteligencji. Liczba urządzeń wyposażonych w czytniki biometryczne w tym roku przekroczy miliard – to niektóre z przewidywań zawartych w raporcie Deloitte „Global TMT Predictions”. Prezentuje on główne trendy z dziedziny technologii, mediów i telekomunikacji, które mogą wywrzeć istotny wpływ na rynek w perspektywie najbliższych pięciu lat.

Reklama
Reklama