„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” – kampania Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)
AdvertisementAdvertisement
  • 1
  • 3
12.01.2017

„Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!” – kampania Instytutu Żywności i Żywienia (wideo)

Trwa ogólnopolska kampania edukacyjno-promocyjna Instytutu Żywności i Żywienia, pod hasłem „Mniej cukru, soli i tłuszczu? Kupuję to!”. Celem działań jest szerzenie wiedzy, jak czytać etykiety i kupować zdrowsze produkty spożywcze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

45250 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

12 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.01.2017

Sztuczna inteligencja w smartfonach, biometria i przyszłość reklamy telewizyjnej w raporcie Deloitte

Jedna piąta smartfonów sprzedanych w 2017 r. będzie miała wbudowane elementy sztucznej inteligencji. Liczba urządzeń wyposażonych w czytniki biometryczne w tym roku przekroczy miliard – to niektóre z przewidywań zawartych w raporcie Deloitte „Global TMT Predictions”. Prezentuje on główne trendy z dziedziny technologii, mediów i telekomunikacji, które mogą wywrzeć istotny wpływ na rynek w perspektywie najbliższych pięciu lat.