0 1 0 0 0 14.12.2016„Rok w wyszukiwarce”. Czego Polacy szukają w Google?Euro 2016, Robert Lewandowski, wybory prezydenckie w USA, Donald Trump czy pytanie, jak grać w „Pokemon Go” – to hasła, które najbardziej zyskiwały na popularności w wyszukiwarce Google w Polsce w 2016 r. Jakie jeszcze osoby, wydarzenia i tematy przyciągnęły uwagę Polaków? Firma prezentuje coroczne zestawienie – „Rok w wyszukiwarce”.
0 1 0 0 0 14.12.2016„Konsument wierny jak pies” – książka Macieja TesławskiegoNa rynku pojawiła się najnowsza książka Macieja Tesławskiego, pt. „Konsument wierny jak pies”. Dotyczy kwestii lojalności oraz projektowania programów lojalnościowych.
0 1 0 0 0 13.12.2016Japońska Asahi Group Holdings nowym właścicielem Kompanii PiwowarskiejAktywa AB InBev w Europie Środkowo-Wschodniej mają zostać przejęte za niemal 8 mln dol. przez Asahi Group Holdings. Właściciela zmienią więc m.in. marki Tyskie i Lech.
0 1 0 0 0 13.12.2016Positionly i UsabilityTools łączą siłyPositionly, start-up oferujący narzędzie do monitorowania SEO, z początkiem grudnia połączył siły z UsabilityTools – platformą do optymalizacji konwersji oraz poprawy UX stron. Dotychczas firmy ściśle współpracowały ze sobą w modelu cross-sellingowym. Teraz pod marką Positionly będą oferować klientom rozwiązania w zakresie SXO.
0 1 0 0 0 13.12.2016„Wizerunek miasta – co, jak, dlaczego” – e-book Jana Jacka Tyliszczaka i Andrzeja Ludwika WłoszczyńskiegoUkazał się e-book „Wizerunek miasta – co, jak, dlaczego” Jana Jacka Tyliszczaka i Andrzeja Ludwika Włoszczyńskiego. W publikacji pojawiają się również teksty praktyków – zarówno strategów, jak i projektantów.
0 1 0 0 0 13.12.2016MEC rozwija ofertę konsultingu strategicznego pod marką SyntaxAgencja mediowa MEC rozwija usługi z zakresu doradztwa strategicznego pod marką Syntax. Ma ona wspierać firmy w obszarze cyfrowej transformacji i pomóc im w wykorzystaniu nowych źródeł danych. Jej szefem został Tomasz Fochtman, managing partner MEC odpowiedzialny za strategię i innowacje.
1 1 0 0 0 13.12.2016Pracownicy Atlasu śpiewają hymn dla polskich skoczków (wideo)11 grudnia Kamil Stoch wygrał zawody w skokach narciarskich w norweskim Lillehammer. Drugi był Maciej Kot. Nie usłyszeli jednak hymnu Polski. Odśpiewali im go za to pracownicy firmy Atlas.
0 1 0 0 0 13.12.2016Selectivv wchodzi do IndiiPolsko-izraelska firma Selectivv, specjalizująca się w reklamie mobilnej, zaczęła realizować kampanie na rynku indyjskim. W tym celu zawiązała spółkę joint-venture z grupą mediową RoundArk. W najbliższych miesiącach działalność ma zostać rozszerzona na kolejne kraje azjatyckie.
0 2 0 0 0 13.12.2016Powstała grupa Spin DigitalW Katowicach działalność rozpoczął Spin Digital – zespół oferujący rozwiązania z zakresu nowych technologii i marketingu oraz wsparcie innowacyjnych pomysłów biznesowych w skali międzynarodowej. Grupa składa się z pięciu marek. Łączy kompetencje agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, software house’u, platformy do dzielenia się pomysłami biznesowymi oraz wsparcia dla start-upów i inwestorów w nawiązywaniu relacji biznesowych.
0 1 0 0 0 13.12.2016Stanowisko Rady Etyki Public Relations dotyczące reklamy natywnejW ostatnich latach powstały nowe formy specjalnej reklamy. Są wśród nich m.in. dodatki tematyczne i wydawnicze w prasie, obejmowanie patronatem określonych tematów, oznaczanie materiałów nazwą materiał specjalny oraz inne postaci ukrytej reklamy (reklamy natywnej). Rada Etyki Public Relations wydała oświadczenie dotyczące tych praktyk.