Sztuczna inteligencja w smartfonach, biometria i przyszłość reklamy telewizyjnej w raporcie Deloitte
  • 0
  • 1
12.01.2017

Sztuczna inteligencja w smartfonach, biometria i przyszłość reklamy telewizyjnej w raporcie Deloitte

Jedna piąta smartfonów sprzedanych w 2017 r. będzie miała wbudowane elementy sztucznej inteligencji. Liczba urządzeń wyposażonych w czytniki biometryczne w tym roku przekroczy miliard – to niektóre z przewidywań zawartych w raporcie Deloitte „Global TMT Predictions”. Prezentuje on główne trendy z dziedziny technologii, mediów i telekomunikacji, które mogą wywrzeć istotny wpływ na rynek w perspektywie najbliższych pięciu lat.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54836 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 stycznia 2017

11 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2017

Szafrański, Markowicz, Bucki i inni eksperci podczas kongresu „Duchowo, genialnie, globalnie”

Jak dobrze zarabiać, słuchając siebie, a nie spełniając oczekiwania innych? Jak pogodzić finanse osobiste z prowadzeniem firmy? Co decyduje o sukcesie w Sieci – dziś i za 20 lat? Na te i inne pytania będzie można szukać odpowiedzi 20 stycznia podczas kongresu „Duchowo, genialnie, globalnie”, organizowanego przez Stowarzyszenie Wiosna w Centrum Kongresowym ICE w Krakowie.