0 0 0 0 0 9.04.2018Mylące informacje na etykietach wód – kontrola Inspekcji HandlowejInspekcja Handlowa sprawdziła 437 partii naturalnych wód mineralnych, źródlanych oraz napojów potocznie nazywanych wodami smakowymi. Kontrolerzy wykryli nieprawidłowości w 44 partiach (10,1 proc.). Różna od deklarowanej zawartość kationów i anionów, mylące informacje na etykietach, przeterminowane wody w sklepach – to główne zastrzeżenia.
1 0 0 0 0 6.04.2018Rosyjski zespół rapuje o product placement w reklamie Sprite’aPochodzący z Rosji zespół Chleb przygotował parodię hiphopowych teledysków z lokowaniem produktu. Jako przykład wykorzystał markę Sprite.
1 0 0 0 0 6.04.2018Nike z emocjonalnym spotem z okazji powrotu Tigera WoodsaMarka Nike przygotowała krótki film na cześć golfisty Tigera Woodsa. Sportowiec wraca do turnieju The Masters i ponownie będzie ambasadorem marki.
1 1 0 0 1 6.04.2018Zawodnicy FC Barcelony w globalnej kampanii Beko zachęcają dzieci do zdrowego odżywianiaMarka sprzętu AGD Beko zwraca uwagę na problem otyłości dzieci. W kampanii „Jedz jak mistrz” z udziałem piłkarzy klubu FC Barcelona pokazuje, jak zdrowo karmić dzieci i jak przekonać je, że produkty bogate w składniki odżywcze mogą być smaczne.
2 0 0 0 0 6.04.2018Salony meblowe Agata i Małgorzata Socha w kampanii „Dla każdego coś”Otwarta i wyrozumiała. Pomocna i zabawna. Taka jest Małgorzata Socha w nowych spotach sklepów Agata. Ambasadorka marki w kampanii „Dla każdego coś” doradza klientom, którzy poszukują mebli i akcesoriów.
1 1 0 0 0 6.04.2018Vlog z więziennej celi, czyli kampania Urzędu Lotnictwa Cywilnego5 kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania Urzędu Lotnictwa Cywilnego, zatytułowana „Laser to nie zabawka”. Jej celem jest podniesienie poziomu świadomości społeczeństwa w zakresie niebezpieczeństw, jakie niesie z sobą zabawa laserem polegająca na kierowaniu jego wiązki w stronę samolotów.
0 1 0 0 0 6.04.2018Jennifer Lopez twarzą polskiej marki kosmetycznej InglotPiosenkarka i aktorka Jennifer Lopez zaprojektuje dla marki Inglot z Przemyśla limitowaną kolekcję kosmetyków. Jeszcze w kwietniu seria 70 produktów pojawi się w sprzedaży na całym świecie.
0 2 0 0 0 6.04.2018Maciej Zakościelny ambasadorem marki RenaultAktor Maciej Zakościelny został ambasadorem marki Renault. W ramach współpracy firma przekazała mu do użytkowania samochód Talisman Grandtour w wersji Initiale Paris z silnikiem Energy TCe 200 i automatyczną skrzynią biegów EDC. Umowa o współpracy została podpisana na 3 lata.
0 0 0 0 0 6.04.2018Zgoda na koncentrację: przejęcie StokrotkiUOKiK wydał zgodę na przejęcie przez Maxima Grupe kontroli nad spółką Emperia. Pierwszy z przedsiębiorców prowadzi sklepy Aldik i Sano, drugi jest właścicielem sieci Stokrotka. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że transakcja nie ograniczy konkurencji.
0 0 0 0 0 5.04.2018Mark Zuckerberg ujawnił, że Cambridge Analytica pozyskała w sumie dane 87 mln użytkownikówJakie działania podjął Facebook, by lepiej chronić swoich użytkowników? O tym 4 kwietnia rozmawiał Mark Zuckerberg z przedstawicielami mediów z całego świata. Szef Facebooka przyznał, że Cambridge Analytica pozyskała dane nawet 87 mln osób. Dotąd podawano liczbę 50 mln.