2 0 0 4.10.2018Kampania reklamowa Neosine ForteZ końcem września rozpoczęła się emisja nowych kreacji reklamowych Aflofarmu. Prezentują one Neosine Forte.
0 0 0 4.10.2018DDOB i Szeri Szeri łączą siłyPlatforma twórców internetowych DDOB kupiła agencję influencer marketingu Szeri Szeri. Firmy działać będą teraz jako spółka. Szeri Szeri w ramach rebrandingu zmienia się w Szeri by DDOB.
1 1 0 4.10.2018Startuje kampania Vipsters.com z Barbarą Kurdej-SzatanRozpoczęła się kampania telewizyjna internetowego klubu zakupowego Vipsters.com. Wzięła w niej udział Barbara Kurdej-Szatan.
3 2 0 4.10.2018„Które nagrody dziś wybierasz?” – konkurs marki Lay’s i kampania z udziałem influencerów1 października rozpoczął się konkurs marki Lay’s pod hasłem „Które nagrody dziś wybierasz?”. Do współpracy w ramach kampanii zaproszono influencerów. Są wśród nich m.in. Jelenie Jaja, Szparagi, Poszukiwacz, Trenuj z Krzychem oraz Waksy.
1 0 0 4.10.2018„Oszczędzaj, inwestując” – kampania wprowadzająca platformę inwestycyjną InPZU1 października udostępniona została platforma inwestycyjna Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych PZU – InPZU. Jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Oszczędzaj, inwestując”.
1 0 0 4.10.2018Amol promowany jako „Niezwykły lek na zwykłe dolegliwości”Rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna marki Amol (Takeda Polska) na sezon jesienno-zimowy. Celem działań jest podkreślenie właściwości produktu.
1 1 0 4.10.2018SuperDrob rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową Kurczaka SielskiegoFirma SuperDrob rozpoczęła pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową. Do końca roku w mediach promowana będzie nowa propozycja producenta w segmencie premium – Kurczak Sielski.
0 3 0 4.10.2018Startuje akcja „Lubię tak” Cin & Cin i AvonuCin & Cin i Avon łączą siły w nowej odsłonie akcji „Lubię tak”. Marka win zaprosiła do współpracy konsultantki firmy kosmetycznej.
0 0 0 3.10.2018Cannes Lions Imagination Day 2018 w listopadzieO kampaniach nagrodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu będzie można posłuchać 19 listopada w Warszawie, podczas 8. edycji konferencji Imagination Day. Najbardziej emocjonujące reklamy, nagrodzone podczas Cannes Lions International Festival of Creativity, będzie można obejrzeć 22 listopada podczas pokazu Cannes Lions w ośmiu kinach sieci Multikino. Organizatorem wydarzeń jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
1 10 0 3.10.2018Wydawnictwo W.A.B. promuje książkę „Lissy” i szuka testera kryminałów i thrillerów3 października odbyła się premiera thrillera „Lissy” Luki D’Andrei. Z tej okazji Wydawnictwo W.A.B. przygotowało akcję, w ramach której poszukuje testera książek.