0 0 0 0 0 17.04.2018Facebook z narzędziem pozwalającym przewidywać przyszłe zachowanie użytkownikaNie ucichła jeszcze afera związana z Cambridge Analyticą, a już Facebook spotkał się z kolejną falą krytyki. Tym razem dotyczy ona ukrywania przez serwis produktu reklamowego, który pozwala przewidzieć przyszłe zachowania użytkowników i kierować do nich reklamy, aby zmienili decyzje.
0 0 0 0 0 17.04.2018LG Electronics Polska wybiera Agencję WarszawaLG Electronics Polska powierza całość działań komunikacyjnych Agencji Warszawa. Agencja wygrała obsługę marki w przetargu. Jednocześnie firma wybrała do współpracy dom mediowy Mets oraz nową agencję PR – Monday.
1 1 0 0 0 17.04.2018Katarzyna Sokołowska w kampanii NeoNail16 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa lakierów hybrydowych NeoNail. Jej hasło to „+10 do kobiecości”. W spocie telewizyjnym wystąpiła ambasadorka marki – reżyserka pokazów mody Katarzyna Sokołowska. Towarzyszy jej projektant Dawid Woliński, który zaprojektował autorską kolekcję lakierów hybrydowych.
1 1 0 0 0 17.04.2018Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk w kampanii Warki Radler 0,0%16 kwietnia Warka Radler 0,0% rozpoczęła kampanię reklamową „0% alkoholu, pełen luz”. W spocie wystąpili: Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk.
0 1 0 0 0 17.04.2018Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-ColiW ramach kampanii „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Colą” marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz. Wśród zaplanowanych działań jest m.in. sponsoring premierowego cyklu oraz tematyczne lokowanie produktów w autorskim programie dziennikarki na antenie Polsatu.
0 0 0 0 0 17.04.2018Lagardère sprzedaje aktywa radiowe w Polsce, Czechach, Rumunii i na SłowacjiGrupa Lagardère sprzedaje swoje aktywa radiowe w Polsce, Czechach, Rumunii i na Słowacji. Nabywcą jest Czech Media Invest.
1 0 0 0 0 17.04.2018Gwiazda Instagrama przerabia swoje zdjęcia według sugestii hejterówFundacja Cybersmile przygotowała akcję, która ma pomóc młodym osobom w akceptacji własnego ciała. W działania zaangażowano instagramerkę Chessie King. Jej zdjęcia przerabiano zgodnie z sugestiami nieprzychylnych internautów. Kampania ukazuje negatywne oddziaływanie internetowego hejtu.
0 0 0 0 0 17.04.2018mBank rozszerza współpracę z Grey GroupmBank powierzył agencji Grey Group obsługę kanałów social media. Firmy od kilku lat współpracują w zakresie strategicznego planowania i realizacji kampanii reklamowych.
0 0 0 0 0 17.04.2018Polska Fundacja Narodowa wynajęła agencję PRPolska Fundacja Narodowa powołana w 2016 r. do promowania wizerunku Polski wynajęła agencję PR – podaje Polsat News. Według stacji do obsługi wybrano Partner of Promotion.
0 0 0 0 0 17.04.2018Reklamy sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błądReklamy stosowane przez T-Mobile w kampanii „Pierwszy prawdziwy no limit” dotyczącej sieci Heyah mogły wprowadzać konsumentów w błąd – uznał UOKiK. Właściciel sieci dobrowolnie zobowiązał się do udzielenia rekompensaty konsumentom, którzy skorzystali z promocyjnej oferty.