0 4 0 25.10.2018Generacja Z na zakupach w Internecie – raport Trusted ShopsZakupy online to chleb powszechni dla Polaków reprezentujących generację Z. Jak wynika z badania SW Research przygotowanego na zlecenie Trusted Shops, 84% Polaków w wieku 18–24 lata, mających dostęp do Internetu, kupuje online przynajmniej raz w miesiącu. Co trzeci ankietowany robi zakupy co najmniej raz w tygodniu.
0 1 0 25.10.2018Uniqa Polska wybrała Cube GroupUniqa Polska rozstrzygnęła dwa przetargi na działania w Internecie promujące ubezpieczenia majątkowe i komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Wygrała je agencja Cube Group.
3 2 0 25.10.2018Olga Bołądź, Wojciech Zieliński i Marek Siudym w kryminalnym serialu marki Ballantine’sMarka Ballantine’s stworzyła kolejny internetowy serial kryminalny. Opowieść osnuta jest wokół procesu powstawania whisky. W filmie występują m.in.: Olga Bołądź, Wojciech Zieliński i Marek Siudym.
0 0 0 25.10.2018Brand manager na wagę złota. Badanie firmy HRK FMCGCoraz więcej firm z branży FMCG, które poszukują doświadczonych brand managerów, boryka się z problemem pozyskania kandydatów mających właściwe kompetencje. Z czego to wynika? I jakie plany mają dziś kierownicy ds. marki, jeśli 75% z nich deklaruje, że są otwarci na nowe wyzwania zawodowe? Sprawdziła to firma HRK FMCG.
0 3 0 25.10.2018„Polski rynek e-sportu w pigułce” – raport SW ResearchJak wygląda rynek e-sportu w Polsce? Kim są gracze? Które gry cieszą się największą popularnością? Na te i wiele innych pytań próbowano odpowiedzieć w badaniu przeprowadzonym przez agencję SW Research na próbie 1017 graczy lub widzów e-sportu powyżej 16. roku życia.
0 0 0 25.10.2018Marka Wawel powierza Great Minds obsługę profilu na InstagramieWawel poszerzył współpracę z Great Minds o obsługę profilu na Instagramie. Agencja zajmie się stworzeniem całościowej strategii kanału.
1 0 0 24.10.2018Narodziny w zoo. Microsoft Precision Mouse, czyli nowy gatunek myszy biurowejWarszawski Ogród Zoologiczny otoczył opieką dwa nowe gryzonie – Precision Mouse. To wyjątkowy gatunek myszy biurowej. W ten sposób Microsoft promuje swoje urządzenia.
0 3 0 24.10.2018Dzieci bardziej niż słodycze cenią czas spędzony z urządzeniem mobilnym – raport „Moje pierwsze urządzenie”Rodzice czują się winni z powodu ilości czasu, który spędzają w Internecie na oczach swoich dzieci. Najmłodsi zaś nie mają skrupułów, żeby udzielić im reprymendy. 73% respondentów sondażu zdaje sobie sprawę, że dają zły przykład, spędzając za dużo czasu online. Trzech na dziesięciu zostało za to upomnianych przez własne dzieci – pokazało badanie firmy Edelman Intelligence na zlecenie Norton by Symantec.
0 11 0 24.10.2018X-kom na portalu PornHub promuje myszki dla leworęcznychSieć sklepów komputerowych X-kom rozpoczęła akcję „Stop dyskryminacji leworęcznych”. W jej ramach na stronie PornHub ma promować myszki komputerowe stworzone dla leworęcznych użytkowników.
0 8 0 24.10.2018Noc w Ikei i kameralny koncert w PoznaniuZ okazji przebudowy działu sypialnianego Ikea Poznań zorganizowała w stolicy Wielkopolski nietypowe wydarzenia. Klienci mieli m.in. możliwość spędzenia nocy w sklepowych przestrzeniach, zjedzenia kolacji i wzięcia udziału w koncercie Krzysztofa Zalewskiego.