0 0 0 0 0 27.12.2017Karmimy Wiedzą – spotkania dla miłośników social media, marketingu oraz zwierząt31 stycznia w Krakowie odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu Karmimy Wiedzą. To inicjatywa, która ma łączyć osoby zainteresowane marketingiem, mediami społecznościowymi i jednocześnie miłośników zwierząt. Dochód z wydarzenia przeznaczony zostanie na pomoc bezdomnym zwierzętom.
2 3 0 0 0 27.12.2017Rzeczy cenne i bezcenne w kampanii marki Concordia UbezpieczeniaZ początkiem grudnia Concordia Ubezpieczenia uruchomiła kampanię edukacyjno-wizerunkową. Twarzą działań pod hasłem „Są rzeczy cenne i bezcenne” jest aktor Paweł Okoński.
1 2 0 0 0 27.12.2017Plus z reklamą dla „walczących z Internetem”27 grudnia rozpoczęła się kampania Plusa „Ja+ Internet LTE”. W spocie Szymon Majewski gra rolę żołnierza.
3 0 0 0 0 27.12.2017„Znajdź lekarza, wybierz termin i umów wizytę” – kampania platformy ZnanyLekarz26 grudnia wystartowała kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez Internet. Komunikacja prowadzona jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD oraz Internecie. Potrwa przynajmniej do maja 2018 r.
1 0 0 0 0 27.12.2017Żarówka, telefon, lądowanie na Księżycu i pralka – internetowa reklama LGFirma LG przygotowała spot promujący pralkosuszarkę TwinWash. W reklamie prezentuje ją tuż obok największych wynalazków ludzkości.
0 1 0 0 0 27.12.2017Leki sprawdzamy w Sieci, kupujemy tradycyjnie. Analiza GemiusaObecnie co trzeci e-konsument kupuje środki farmaceutyczne online. Mimo to są one nadal jednymi z produktów najbardziej podatnych na efekt ROPO. Blisko połowa konsumentów nabywa leki w tradycyjnych aptekach po uprzednim sprawdzeniu informacji w Internecie. Szczegóły dotyczące zakupów w e-aptekach opisuje analiza Gemiusa.
0 0 0 0 0 27.12.2017Colian Holding kupuje irlandzkiego producenta wyrobów czekoladowych premium22 grudnia 2017 r. Colian Holding podpisał umowę nabycia 100% udziałów w kapitale zakładowym spółki Lily O’Brien’s Holding Limited. Dokonanie płatności oraz przeniesienie własności udziałów nastąpi 3 stycznia 2018 r. Cena transakcyjna wyniesie około 33,8 mln euro.
0 0 0 0 0 22.12.2017Polsat Media i Grupa Abstra nawiązują współpracęBiuro reklamy Polsat Media nawiązało strategiczne partnerstwo z Grupą Abstra, właścicielem m.in. kanału Abstrachuje TV. Współpraca rozpocznie się 1 stycznia 2018 r. Będzie zakładać działania na wielu płaszczyznach, w tym wspólne pozyskiwanie reklamodawców oraz produkcję branded content.
0 1 0 0 0 22.12.2017Robert Lewandowski został blogerem technologicznym HuaweiRobert Lewandowski jest ambasadorem marki Huawei. W ramach trwającej kampanii „The Ultimate” będziemy mogli zobaczyć go w zupełnie nowej roli blogera technologicznego.
0 1 0 0 0 22.12.2017Co trzeci Polak udaje, że podoba mu się otrzymany prezent. Wyniki badań serwisu PrezentMarzeńZawiedziona mina, złośliwy komentarz, tzw. foch – to najczęstsze reakcje na nietrafiony świąteczny upominek. Jak wynika jednak z badania zrealizowanego przez serwis PrezentMarzeń, ponad 30% Polaków nauczyło się udawać, że upominek im się podoba. 30% przeklina w myślach i nic po sobie nie pokazuje, a 27% robi dobrą minę do złej gry.