Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli
  • 0
  • 1
17.04.2018

Ewa Wachowicz ambasadorką Coca-Coli

W ramach kampanii „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Colą” marka nawiązała współpracę ambasadorską z Ewą Wachowicz. Wśród zaplanowanych działań jest m.in. sponsoring premierowego cyklu oraz tematyczne lokowanie produktów w autorskim programie dziennikarki na antenie Polsatu.

Premiera cyklu „Ewa, ugotuj nam to!” zaplanowana jest na 18 kwietnia przed cyklicznym wydaniem programu „Top Chef” o godz. 21:30. Kolejne odcinki emitowane będą w środowym prime time Telewizji Polsat: 25 kwietnia, 2 maja oraz 9 maja.

4-odcinkowa produkcja z Ewą Wachowicz w roli głównej oraz z zaproszonymi przez nią gośćmi specjalnymi prezentuje szybkie, smaczne i zdrowe przepisy inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską.

W trakcie poszczególnych odcinków goście spotykać będą gospodynię programu w niecodziennych okolicznościach. Następnie razem zasiądą do wspólnego stołu. Podczas pierwszego odcinka gościem będzie Paulina Sykut-Jeżyna, dziennikarka i prezenterka telewizyjna.

Dodatkowo podczas emisji 4 odcinków programu kulinarnego „Ewa gotuje” (14 kwietnia, 28 kwietnia, 12 maja i 26 maja) na antenie Polsatu lokowana będzie Coca-Cola Zero Cukru.

Kontrakt ambasadorski z Ewą Wachowicz oraz współpraca strategiczna z Telewizją Polsat mają na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki Coca-Cola jako towarzyszki codziennego życia i spoiwa domowych posiłków. Wspólnie promować będziemy również wybór dostępnych wariantów Coca-Coli: Original oraz Zero Cukru, w zgodzie z preferencjami konsumentów.

Cieszymy się, że grono osób uwiarygodniających przekaz marki powiększyło się o ikonę polskich kulinariów oraz wieloletnią propagatorkę i inspiratorkę domowych posiłków – mówi Małgorzata Budnik, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

W ramach bieżących działań promujących kampanię „Każdy dzień może smakować wyjątkowo z Coca-Colą” marka przygotowała również:

  • powiększony bank przepisów mobilnej aplikacji kulinarnej SimplyTastly,
  • działania w obszarze Internetu,
  • publikacje w wybranych tytułach prasy kobiecej,
  • aktywności udziałem kulinarnych influencerów,
  • ekspozycje w punktach sprzedaży.

Serial „Ewa, ugotuj nam to!” to efekt współpracy Telewizji Polsat z domem mediowym MediaCom. Reżyserem i scenarzystą jest Dariusz Wojtala z zespołu producenta, firmy Promiss.

Pomysłem i strategią kampanii, planowaniem i zakupem mediów, a także współpracą z influencerami zajął się MediaCom. Obsługa i kreacja w kanałach social media i online: LiquidThread. Działania PR prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Agencja Fortis dokonała adaptacji lokalnych materiałów graficznych oraz BTL, natomiast McCann Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych.

  • 1
 

17 kwietnia 2018