1 0 0 0 0 13.04.2018„Najgorsza piosenka świata” w reklamie francuskiej sieci MonoprixFrancuska sieć sklepów Monoprix wprowadziła usługę dostawy zakupów do domu. By ją promować, stworzyła „Najgorszą piosenkę świata”.
2 2 0 0 0 13.04.2018Dawid Podsiadło w drugiej odsłonie kampanii Credit AgricoleCredit Agricole wprowadza Konto dla Ciebie – nową rodzinę rachunków dla klientów indywidualnych. Rozpoczyna też kampanię produktową. W działania zaangażowany jest Dawid Podsiadło.
1 0 0 0 0 13.04.2018Orange z nową platformą komunikacyjnąRozpoczęła się wizerunkowa kampania „Orange zbliża”. Przygotowano ją w ramach nowej platformy komunikacyjnej operatora.
2 4 0 0 1 13.04.2018„Jestem z nią” – Kobiety w Reklamie i znani mężczyźni dla Centrum Praw KobietNieformalna grupa Kobiety w Reklamie zrealizowała kampanię „Jestem z nią”. Akcja ma wspomóc zbiórkę funduszy na cele statutowe fundacji Centrum Praw Kobiet poprzez przekazywanie 1% podatku oraz darowizn. Projekt wspierają charytatywnie ambasadorzy, m.in. Max Cegielski, Artur Barciś, Maciej Nowak, Krzysztof Materna i Vienio.
0 8 0 0 0 13.04.2018Gatta zaprezentowała sensoryczną instalację10 kwietnia odbyła się prezentacja sensorycznej instalacji firmy Gatta. Stworzyła ją Jadwiga Husarska-Sobina. Pawilon Gatta Intymnie ma przenosić w intymny, kobiecy świat, w którym lepiej czuć zapach, każdy dźwięk jest intensywniejszy, a dotyk kreuje obrazy i pobudza zmysły.
3 0 0 0 0 13.04.2018Muzyka, kuchnia i sekrety youtuberów. Zestawienie „Ads Leaderboard” za marzec 2018 r.Na pierwszym miejscu marcowego zestawienia „YouTube Ads Leaderboard” znalazła się piosenka Kamila Bednarka z reklamy Play. Druga pozycja to „Studio Tymbark” i testy przyjaźni, które postanowili wykonać prowadzący. Podium zamyka kanał Kuchnia Lidla z przepisem na wegański sos tatarski.
0 0 0 0 0 13.04.2018Przed nami 5. edycja Auli w KrakowieW czwartek 26 kwietnia o 18:30 rozpocznie się kolejna, piąta już edycja Auli Polskiej Kraków. Tematem najbliższej Auli będzie personal branding i wszystko, co się z nim łączy. Prelegenci, a wśród nich Maciej Stęga, Kamil Kozieł wraz z Luizą Nowak, Karolina Latus oraz Aneta Wątor, podzielą się wiedzą o tym, jak budować swoją markę w mediach.
1 2 0 0 0 12.04.2018Łowicz promuje CzekodżemZ początkiem kwietnia ruszyła kampania promująca Czekodżem marki Łowicz. Produkt łączy mleczną belgijską czekoladę oraz owoce.
0 0 0 0 0 12.04.20186 polskich przedsiębiorstw wśród 60 najszybciej rozwijających się europejskich firm według „Financial Times”6 polskich firm znalazło się w top 60 na liście 1000 najszybciej rosnących przedsiębiorstw w Europie. Zestawienie przygotowała redakcja „Financial Times”, porównując dochody z 2013 i 2016 r.
0 0 0 0 0 12.04.2018P&G zapowiada trzy nowe modele współpracy z agencjamiProcter & Gamble testuje trzy nowe modele współpracy z agencjami. Wkrótce mają one zostać wdrożone w obsłudze największych marek na najważniejszych rynkach. Wśród najistotniejszych zmian jest utworzenie multiagencji prowadzonej przez Publicis Groupe, która będzie obsługiwać całą kategorię środków do pielęgnacji tkanin w Ameryce Północnej.