0 3 0 0 0 26.03.2018Dobra atmosfera pracy jest ważniejsza niż prywatna opieka medyczna – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaPracownicy w Polsce najbardziej cenią w pracy czynniki podnoszące komfort: przyjazną atmosferę, stabilność zatrudnienia oraz dobrą lokalizację. Dużo mniej ważna jest prywatna opieka zdrowotna czy karnet na siłownię. Co trzeci Polak twierdzi, że całkowicie zachowuje równowagę między pracą a życiem prywatnym – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 3 0 0 0 26.03.2018Jak Polacy korzystają z Internetu w poszczególnych województwach? Analiza GemiusaW lutym 2018 r. średni dzienny czas poświęcony na przeglądanie Internetu był najwyższy wśród mieszkańców Mazowsza. W województwie pomorskim odnotowano największy udział kobiet w Sieci. Z kolei w Lubuskiem najwięcej internautów korzystało wyłącznie z urządzeń mobilnych – pokazuje analiza Gemiusa.
1 0 0 0 0 26.03.2018Niepełnosprawne dzieci promują kolekcję River IslandSześcioro niepełnosprawnych dzieci zostało bohaterami kampanii marki odzieżowej River Island. Mali modele promują wiosenno-letnią kolekcję dziecięcą. To element szerszej akcji „Labels Are For Clothes” z okazji 30-lecia istnienia marki.
1 7 0 0 0 26.03.2018CCC i kampania promująca kolekcję dla youngstersów26 marca marka CCC rozpoczęła kampanię skierowaną do młodych klientów – tzw. youngstersów. Promowane są w niej przede wszystkim produkty uznanych marek sportowych New Balance i Puma, dostępne od tego sezonu w sklepach CCC.
1 2 0 0 0 26.03.2018Odeta Moro w kampanii marki MatrixMarka Matrix należąca do koncernu L’Oréal rozpoczęła kampanię promującą koloryzację Mixed Metals. W działaniach udział wzięła prezenterka i dziennikarka Odeta Moro.
0 0 0 0 0 26.03.2018UPC Polska wycofało wniosek o zgodę na koncentracjęUPC Polska wycofało wniosek o przejęcie kontroli nad spółką Multimedia Polska. Wcześniej UOKiK przedstawił zastrzeżenia do koncentracji. Wskazał w nich, że transakcja doprowadzi do ograniczenia konkurencji w kilkunastu miastach. Ich mieszkańcy mogliby płacić więcej za Internet i telewizję kablową.
0 0 0 0 1 23.03.2018YouTube zamierza drażnić reklamami słuchających muzyki, by wykupili subskrypcjęYouTube w najbliższym czasie planuje wprowadzenie płatnej subskrypcji muzyki. Chce przy tym zwiększyć liczbę reklam, które zobaczą niepłacący użytkownicy. To część strategii mającej na celu przekonanie internautów do wykupienia subskrypcji na muzykę.
1 1 0 0 0 23.03.2018L’Oréal Paris rozszerza kontrakt z Grażyną TorbickąPo dwóch latach współpracy marka L’Oréal Paris rozszerza kontrakt ambasadorski z Grażyną Torbicką o nową kategorię – produkty do makijażu. Kampania z udziałem dziennikarki prowadzona jest pod hasłem „Warte milionów”.
3 0 0 0 0 23.03.2018mBank promuje usługę skierowaną do przedsiębiorców„Załóż firmę z mBankiem i poczuj radość z bycia swoim własnym szefem” – to hasło kampanii mBanku kierowanej do przedsiębiorców. Marka zachęca do zakładania firmy w jej placówkach lub na stronie internetowej.
2 0 0 0 0 23.03.2018Wampir u dentysty, czyli nowa odsłona kampanii Eurobanku23 marca ruszyła kolejna część kampanii Eurobanku „Na codzienne i niecodzienne sprawy”. Najnowsza odsłona promuje konto z limitem kredytowym i pakiet Active.