Co Facebook mówi nam o naszych klientach? I jak możemy to wykorzystać?Co Facebook mówi nam o naszych klientach? I jak możemy to wykorzystać?Co Facebook mówi nam o naszych klientach? I jak możemy to wykorzystać?Co Facebook mówi nam o naszych klientach? I jak możemy to wykorzystać?
To nie wróżenie z kuli. Dane można wykorzystać z matematyczną precyzją

Co Facebook mówi nam o naszych klientach? I jak możemy to wykorzystać?

Co Facebook mówi nam o naszych klientach? I jak możemy to wykorzystać?
Albert Hupa

Albert Hupa

-

prezes, IRCenter

Albert Hupa

Albert Hupa

prezes
IRCenter

Doktor socjologii, członek PTBRiO, badacz sieci społecznych, specjalista w zakresie analiz digital i web mining. Na co dzień realizuje komercyjne projekty badawcze wykorzystujące tradycyjne i nowoczesne techniki analityczne (z zastosowaniem technologii internetowych i mobilnych).

Większość reklamodawców korzysta z automatycznego zakupu reklam. Wciąż jednak brakuje im zrozumienia psychiki i zachowań zakupowych swoich docelowych odbiorców w Internecie. Nie umieją też przełożyć działań na Facebooku na te zachowania. A przecież mają już do dyspozycji kilka przystępnych rozwiązań analitycznych i big data.

Zapewne sporo firm zadawało sobie już pytania:

Co mają w głowach nasi facebookowi fani?
Czy fani z Facebooka kupują nasze produkty?
Kim są osoby, które like’ują określone rodzaje treści na Facebooku lub angażują się w nie?
Jakie treści publikować z myślą o młodych odbiorcach, którzy mają określone cechy charakteru?

W ramach trendu digital transformation dla przedsiębiorstw coraz częściej mówi się o analityce big data konsumentów, modelowaniu i atrybucji ich zachowań.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się