0 5 0 0 0 18.07.2018Do nowego kalendarza Lindner szuka „faceta do trumny”Producent drewnianych trumien Lindner co roku przygotowuje kalendarz, w którym nagie modelki pozują z trumnami. Teraz jednak ogłosił, że do następnej sesji chce zaprosić mężczyzn.
5 0 0 0 0 18.07.2018Męskie Granie ciągle na szczycie. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard czerwiec 2018Męskie Granie powróciło do rankingu YouTube Ads Leaderboard w maju, a w czerwcu utrzymało pierwszą pozycję w zestawieniu. Drugie i trzecie miejsce zajęło Maybelline z dwoma odcinkami instruktażowymi. Poza podium znalazł się film Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie z akcji mającej zwiększać bezpieczeństwo na przejściach dla pieszych.
0 0 0 0 0 18.07.2018Znamy już program Kongresu Badaczy25 i 26 października odbędzie się w Warszawie XIX edycja Kongresu Badaczy. W programie blisko 40 wystąpień przygotowanych przez ponad 60 prelegentów. To najlepsze propozycje tematów zakwalifikowane spośród 134 nadesłanych zgłoszeń.
1 5 0 0 0 18.07.2018„100 lat Polsko” życzy Onet w kampanii wizerunkowej na stulecie niepodległości18 lipca rozpoczęła się kampania wizerunkowa Onetu pod hasłem „100 lat Polsko”. Przygotowano ją z myślą o okrągłej rocznicy odzyskania niepodległości. Skupia się na idei wspólnoty ponad podziałami i poczuciu narodowej jedności. Przekaz ten pojawia się w wyreżyserowanym przez Wojciecha Smarzowskiego spocie „Łączy nas hymn”.
0 1 0 0 0 18.07.2018Marka margaryn Optima wybiera On Board Think KongDziałania marki margaryn funkcjonalnych Optima będzie realizować agencja On Board Think Kong. Zakres planowanych prac obejmie content marketing, SEO, a także PR i komunikację social media.
0 0 0 0 0 17.07.2018Nowa reklama Nike. Zamiast piłkarskich gwiazd pokazuje młodych sportowców amatorówBrytyjska reklama Nike jest zaskakująco skromna. Nie ma w niej ambasadorów marki: Cristiano Ronaldo, Kyliana Mbappé czy Neymara. Jest za to oszczędna fabuła. Kluczem okazały się natomiast: emisja w odpowiednim czasie i trafienie w społeczne nastroje.
0 0 0 0 1 17.07.2018Moderatorzy Facebooka oskarżani o brak reakcji na konta dzieci poniżej 13 latW Facebooku zatrudnieni są moderatorzy, którzy mają sprawdzać, czy użytkownicy nie łamią regulaminu serwisu. Mogą jednak zablokować konto dziecka tylko wtedy, gdy ono samo przyzna, że ma mniej niż 13 lat – wynika z informacji dziennika „Telegraph”.
0 8 0 0 0 17.07.2018Skyn o bliskości i technologii w kampanii „Save Intimacy”Gdzie podziała się bliskość, która łączyła ludzi przed nadejściem ery cyfrowej? To pytanie zadaje marka prezerwatyw Skyn w kampanii „Save Intimacy”. Jest to nowy wątek w prowadzonej od 2015 r. komunikacji pod hasłem „Feel everything. Poczuj wszystko”.
0 2 0 0 0 17.07.2018Big Star otwiera własne sklepy na BiałorusiPolska marka jeansów Big Star stawia na rozwój poza granicami kraju. Otwiera pierwszy sklep sygnowany czerwoną gwiazdą w Mińsku na Białorusi. Planuje już 6–8 kolejnych lokalizacji w tym kraju.
1 1 0 0 0 17.07.2018Smaki z dzieciństwa w nowej formie – kampania Braci KoralMarka lodów Bracia Koral rozpoczęła kampanię, w której odwołuje się do smaków, jakie Polacy pamiętają z dzieciństwa. Będzie publikować filmy, w których ambasador marki, kucharz Łukasz Konik przedstawi te smaki w nowych aranżacjach.