1 0 0 0 0 13.07.2017Kampania reklamowa limitowanej edycji ActiviiDanone wprowadził na polski rynek limitowaną edycję jogurtów Activia do picia. Nowe smaki – marakuja i acai oraz granat i cytryna – promowane są m.in. w telewizji.
2 0 0 0 0 13.07.2017Chłodniki Winiary promowane w telewizjiWystartowała kampania promująca chłodniki marki Winiary. Celem jest zbudowanie świadomości produktów z tej linii, w tym tegorocznych nowości o smaku jagodowym i wiśniowym.
1 2 0 0 0 13.07.2017Subway promuje kanapkę Tuńczyk JalapenoRozpoczęła się kampania reklamowa kanapki Tuńczyk Jalapeno sieci Subway. To połączenie smaków jest promowane m.in. za pomocą animowanego spotu.
3 3 0 0 0 13.07.2017„Młodzieżowy dział marketingu Fanty” tworzy musicalFanta z młodzieżowymi influencerami przygotowała reklamę w formie musicalu. Promuje w niej nowe warianty smakowe: Shokatę i Malinnę. W filmie występują m.in.: Julia Wieniawa, Stuu, Marcin Dubiel, Adam Zdrójkowski, Sylwia Przybysz, Sylwia Lipka, Jeremi oraz Artur Sikorscy.
0 1 0 0 0 13.07.20174Frame z nową identyfikacją i strategią rozwojuAgencja reklamowa 4Frame zmieniła logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Nowy znak ma wyrażać osobowość i kierunki rozwoju firmy, która wzmacnia kompetencje kreatywne oraz internetowe.
0 0 0 0 0 13.07.2017AkzoNobel powierza Cube Group obsługę marki NobilesProducent farb dekoracyjnych AkzoNobel rozszerza współpracę z Cube Group. Powierza agencji promocję online kolejnej marki farb – Nobiles.
1 5 0 0 0 13.07.2017„Misja Sierra Nevada” – kampania marki OuthornOuthorn, marka sportowa z portfolio spółki OTCF, w sierpniu rozpocznie kampanię wizerunkową „Misja Sierra Nevada”. Głównym celem będzie promocja kolekcji jesień-zima 2017.
0 0 0 0 0 13.07.2017Rynek reklamy online w Polsce w 2016 r. wzrósł o 14%W ubiegłym roku rynek reklamy online w Polsce wzrósł o 14%. Jego wartość wynosi ponad 3,6 mld zł – pokazuje raport IAB. W publikacji omówiono rozwój modelu programmatic, wydatki na SEM i reklamę display. Przedstawiono też rynek mobilny i rozwój rodzimego rynku e-commerce.
1 1 0 0 0 12.07.2017Mateusz Kusznierewicz ambasadorem konkursu Siemensa „Kocham to!”Ruszyła druga edycja konkursu „Kocham to!” marki Siemens. Jest on skierowany do konsumentów, którzy wyróżniają się ciekawymi pasjami. Ambasadorem kampanii został Mateusz Kusznierewicz – pierwszy Polak, który zdobył medal olimpijski w żeglarstwie.
0 1 0 0 0 12.07.2017Facebook wprowadzi reklamy w MessengerzeFacebook zaoferował firmom możliwość wykupienia reklamy w komunikatorze Messenger. Materiały promocyjne mają pojawiać się nie w samej konwersacji, ale w skrzynce odbiorczej pomiędzy wątkami.