Smaki z dzieciństwa w nowej formie – kampania Braci Koral
  • 1
  • 1
17.07.2018

Smaki z dzieciństwa w nowej formie – kampania Braci Koral

Marka lodów Bracia Koral rozpoczęła kampanię, w której odwołuje się do smaków, jakie Polacy pamiętają z dzieciństwa. Będzie publikować filmy, w których ambasador marki, kucharz Łukasz Konik przedstawi te smaki w nowych aranżacjach.

Marka Bracia Koral przeprowadziła badania, w których zapytała Polaków, czy poszukują smaków dzieciństwa i jakie smaki kojarzą im się z tym beztroskim czasem. Opinie zbierano m.in. w formie sondy ulicznej.

Odpowiedzią brandu na preferencje badanych jest cykl dziesięciu filmów z przepisami stworzonymi przez Łukasza Konika. Ma on przedstawić smaki jak dawniej w nowej, zaskakującej odsłonie, jak np. śledź z sorbetem cytrynowym. Marka zaproponowała to danie kibicom jako przekąskę podczas oglądania mundialu.

Kolejne filmy z przepisami będą udostępniane przez całe wakacje w kanałach social media i na stronie internetowej marki Bracia Koral.

Kreacją, współpracą z ambasadorem i produkcją filmów zajmuje się agencja SMI Communication.

  • 1

17 lipca 2018