Smaki z dzieciństwa w nowej formie – kampania Braci Koral - Marketing przy Kawie
Smaki z dzieciństwa w nowej formie – kampania Braci Koral
Advertisement
  • 1
  • 1
17.07.2018

Smaki z dzieciństwa w nowej formie – kampania Braci Koral

Marka lodów Bracia Koral rozpoczęła kampanię, w której odwołuje się do smaków, jakie Polacy pamiętają z dzieciństwa. Będzie publikować filmy, w których ambasador marki, kucharz Łukasz Konik przedstawi te smaki w nowych aranżacjach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56276 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

17 lipca 2018